;
coinex

پشتیبانی از ایمیل های مختلف در جیمیل دستگاه های اندرویدی

پشتیبانی از ایمیل های مختلف در جیمیل دستگاه های اندرویدی

جیمیل با پشتیبانی از ایمیل های غیر گوگل، درها را به سوی خود باز کرد؛ اما یک نکته ی مهم از قلم افتاده بود. درگذشته، پشتیبانی از تعویض ایمیل های مایکروسافت در همه ی دستگاه ها امکان پذیر نبود.

البته این مشکل همیشگی نیست. اگر بخواهید بدون اینکه اپلیکیشن دیگری را باز کنید، از ایمیل کاریتان استفاده کنید، چه باید بکنید؟ این کار به سادگی انجام می شود، چرا که گوگل در حال انتشار آپدیتی است که تعویض حساب ایمیل، از طریق اپلیکیشن جیمیل در تمام دستگاه های اندرویدی را امکان پذیر می کند. بنابراین، گزارش های شرکت شما می تواند مانند پیام های ارسالی در همان اپلیکیشن باقی بمانند. این آپدیت در حال حاضر برای تمام افراد در دسترس نیست، پس اگر برای ارسال مکاتبات خود مشتاق هستید، کمی صبور باشید.

در این مدتی که صبر می کنید، می توانید موارد دیگری را امتحان کنید. آپدیت جدید گوگل درایو در سایت، نوتیفیکشن کروم را معرفی کرده که به اشتراک گذاشتن فایل یا درخواست های دسترسی را به اطلاع شما می رساند. این تغییر چندان مهمی نیست، چرا که شما بالاخره از راه های دیگر متوجه این نوتیفیکیشن ها می شدید. اما در زمان هایی که منتظر اسناد و اطلاعات مهمی هستید، می تواند لحظه های ارزشمندی را صرفه جویی کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر