;
coinex

گوشی Oppo Find 9 در ماه ژوئن و با نمایشگر 4K عرضه خواهد شد

گوشی Oppo Find 9 در ماه ژوئن و با نمایشگر 4K عرضه خواهد شد

Oppo یکی از بزرگترین شرکت های چینی تولید کننده گوشی هوشمند است. این شرکت در سال گذشته موفق به فروش 50 میلیون دستگاه گوشی هوشمند شد و قصد دارد در سال جدید این میزان را افزایش دهد. گوشی Find 7 یکی از پرچمداران این شرکت بود که در سال 2014 میلادی با صفحه نمایش 5.5 اینچی عرضه شد و ویژگی های بسیار خوبی داشت. انتظار می رفت که اپو جانشین این گوشی را در سال 2015 روانه بازار کند اما این اتفاق نیفتاد. حالا از سرزمین چین خبر می رسد که گوشی Find 9 در ماه ژوئن با نمایشگری با رزولوشن 4K جانشین Find 7 خواهد شد.

گفته می شود این دستگاه به چیپ ست پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 820 و پردازنده 4 هسته ای 64 بیتی مجهز است. 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی از مشخصه های حافظه ای گوشی هستند. به نظر می رسد Oppo Find 9 در دو ورژن عرضه خواهد شد که یکی از آن ها دارای نمایشگر با رزولوشن 4k خواهد بود و دیگری با صفحه نمایش خمیده خواهد آمد و انتظار می رود که به لرزشگیر تصویر با نام Smart Sensro مجهز باشد که موجب عملکر بهتر دوربین می شود. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به تکنولوژی جدید این شرکت اشاره کرد که VOOC Flash نام دارد و باتری 2500 میلی آمپر ساعتی این گوشی ظرف 15 دقیقه شارژ کامل شود.

تا کنون شایعات زیادی در مورد گوشی Oppo Find 9 منتشر شده است اما هیچ کدام به صورت واضح مشخصات آن را بازگو نکرده بودند. این گوشی با بدنه فلزی و با قیمت 616 دلار عرضه می شود. البته همه موارد ذکر شده در فوق در حد شایعه هستند و هیچ گونه تاییدی از سوی شرکت در مورد آن وجود ندارد و باید تا روز معرفی این گوشی صبر کرد و دید ویژگی های یاد شده تا چه حد صحت دارند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines 


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر