;
coinex

شایعات قوی در مورد آی فون 7 پرو

 طرح کلی آی فون 7 پرو در مجله ژاپنی مک فن، دیده شده است.

طرح کلی آی فون 7 پرو در مجله ژاپنی مک فن، دیده شده است. این طرح شماتیکی آیفونی را نشان می دهد که شبیه به آیفون 6S پلاس است، اما فاقد جک هدفون و با یک دوربین دوگانه همراه است. متاسفانه، به نظر می رسد که بیرون زدگی دوربین هنوز هم در طراحی آی فون 7 پرو ، وجود دارد.

گمانه زنی های زیادی در مورد اینکه دوربین دوگانه در آی فون 7 دیده شود، وجود دارد. این گزارش حاکی از آن است که این ویژگی، ظاهرا به طور انحصاری بر روی آی فون 7 پرو از آیفون 7 بزرگتر (آیفون 7 پلاس) ارئه خواهد شد. اما به صورت رسمی خبر دقیقی از آن در دسترس نیست. تنها امیدواریم که چیزی شبیه دوربین دوگانه ی موجود در ال جی جی 5 نباشد.

در تصویر زیر می توانید طرح به بیرون درز شده از آی فون 7 پرو را ببینید که بسیار شبیه به رندرهایی است که در شایعات گذشته دیده شد. از طرفی قسمت قاب پشتی دستگاه دیده می شود که همانطور که در گذشته شایعه شده بود، خطوط آنتن در آن حذف شده است.

در تصویر زیر می توانید طرح به بیرون درز شده از آی فون 7 پرو را ببینید که بسیار شبیه به رندرهایی است که در شایعات گذشته دیده شد. از طرفی قسمت قاب پشتی دستگاه دیده می شود که همانطور که در گذشته شایعه شده بود، خطوط آنتن در آن حذف شده است.

همچنین اتصال هوشمند، در قسمت پایین و پشت تصویر دستگاه دیده می شود، که با تصویر به بیرون درز شده از MacOtakara منطبق است. اتصال هوشمند در آیپد پرو، برای اتصال مغناطیسی یک صفحه کلید هوشمند، استفاده می شود. دلیل استفاده از آن، در آیپد به خاطر برخی کاربرد هایی که حین کار برای تایپ کردن پیش می آید، روشن است، اما برای آیفون که صفحه نمایش آن کوچک است و کارهای زیادی با آن نمی توان کرد، ضرورتی احساس نمی شود.  با این حال، لاجیتک به تازگی برای آیپد پرو، یک داک شارژ عرضه کرده است که برای شارژ از اتصال هوشمند استفاده می کند، که این می تواند نشان از این باشد که اتصال هوشمند بر روی آی فون ممکن است در درجه اول برای اهدافی مثل شارژ کردن مورد استفاده قرار گیرد.

طرح شماتیکی جدیدی که شاهد آن بودید، رسمی نیست، اما مک فن قبلا طرح های مشابهی را منتشر کرده است که بعدها مشخص شده که طرح دقیقی بوده است. در سال 2014، مک فن طرح شماتیکی از آی پد پرو منتشر کرد، که پس از آن در سال 2015 همان دستگاه دیده شد. تقریبا همه ی مشخصاتی که با طرح شماتیکی مک فن، منتشر شد، در آیپد پرو دیده شد، البته به جز نام، که مک فن گفت بود این دستگاه آیپد ایر پلاس خواهد بود.

با توجه به ماجرای آیپد پرو، این امکان وجود دارد که آی فون 7 پرو ، نام دستگاهی نباشد که اپل در طول رویداد فصل پاییز خود آن را معرفی می کند. شاید نسخه نهایی با نام پرو رونمایی نشود و اپل آی فون بزرگتر  با دوربین دوگانه را، فقط آیفون 7 پلاس بنامد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اگه این طراحیش باشه خیلییییی زشته..

    پاسخ