;
coinex

ویدئوهای مشاهده شده بر روی اسنپ چت به ۱۰ میلیارد رسید

ویدئوهای مشاهده شده بر روی اسنپ چت به ۱۰ میلیارد رسید

ویدئوهای تماشا شده بر روی اسنپ چت به ۱۰میلیارد در روز رسید. این تعداد از کانتنت مشاهده شده توسط مشترکان اسنپ چت، نسبت به دو ماه پیش، ۲۵ درصد افزایش داشته و از ۸ میلیارد مشاهده در روز به ۱۰ میلیارد در روز رسیده است. این تعداد ۸ میلیارد ویدئوی مشاهده شده در روز نسبت به ماه می سال ۲۰۱۵ دوبرابر شده و از ۴ میلیارد به ۸ میلیارد رسید و هم اکنون افزایش بیش از دو برابری آن را شاهد هستیم. این کانتنت از سوی مشترکانی ست که ویدئوی “Stories” از زندگی خود می سازند که ۲۴ ساعت بر روی این اپلیکیشن قرار می گیرد و پس از آن ناپدید می شود.

یکی از تحلیلگران می گوید: “گفتگوها در این اپلیکیشن نه تنها شامل عکس و ویدئو می شوند بلکه متن و نقاشی را هم در بر می گیرد.”

اسنپ چت که بر مبنای تصاویر و پیام هایی شناخته شده است که ۱۰ ثانیه پس از اینکه مشاهده می شوند، به خودی خود حذف می شوند؛ هم اکنون دارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر است. در ماه فوریه گزارش شد که کاربران ۲۵ تا ۳۰ دقیقه از زمان خود در روز را بر روی این سایت می گذرانند و ۶۰ درصد آنها پیام و یا Stories ایجاد می کنند.

با وجود اینکه ارزش این اپلیکیشن به آهستگی رشد کرده است، اما دور اخیر سرمایه گذاری بر روی اسنپ چت با مبلغ ۱۶ میلیارد دلار تکمیل شد. این اپلیکیشن سه سال پیش دارای ارزش ۸۰۰ میلیون دلار بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر