;
coinex

شیائومی اواخر سال جاری، ساعت هوشمند خود را عرضه می کند

شیائومی تایید کرد اواخر سال جاری ساعت هوشمند خود را عرضه می کند.

با توجه به گزارش های اخیر از IDC، احتمالا در آینده ای نه چندان دور، شیائومی جزء ۵ سازنده ی برتر گوشی های هوشمند خواهد بود اما این موضوع برنامه های این کمپانی برای گسترش کسب و کار این شرکت را تغییر نمی دهد. شیائومی تایید کرده است که قصد دارد اواخر سال جاری، یک ساعت هوشمند منتشر کند. متاسفانه هنوز اطلاعات زیادی راجع به این موضوع و این ساعت هوشمند در اختیار نیست.

Liu De، هم بنیانگذار و مدیر طراحی صنعتی این کمپانی در یک کنفرانس مطبوعاتی در پکن اعتراف کرد که شیائومی در آینده ای نزدیک اولین ساعت هوشمند خود را منتشر می کند. او تاریخ دقیقی از زمان عرضه ی این ساعت هوشمند را اعلام نکرد اما گفت که این ساعت هوشمند در نیمه ی دوم سال ۲۰۱۶ عرضه می شود.

ما هنوز راجع به مشخصات دقیق این ساعت هوشمند و حتی پلتفرمی که این ساعت اجرا می کند، چیزی نمی دانیم. شیائومی برای گوشی های خود از اندروید استفاده می کند اما این کمپانی تمایل دارد از سرویس های گوگل اجتناب کند بنابراین مشخص نیست که برای این ساعت هوشمند خود از اندروید ور (Android Wear) استفاده می کند یا خیر. این ساعت هوشمند اولین پوشیدنی نیست که این شرکت منتشر کرده و در واقع قبل از این، پوشیدنی هایی مانند ردیاب تناسب اندام شیائومی بند (Xiaomi Band) و بند ۲ (Band 2) را معرفی کرده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر