;
coinex

سومین رویداد کارآفرینی همسو با حضور بنیانگذاران اخبار رسمی، زرین پال و ایوند در کرج‎

سومین رویداد کارآفرینی همسو با حضور بنیانگذاران اخبار رسمی، زرین پال و ایوند در کرج‎

سومین رویداد کارآفرینی همسو ، عصر دوشنبه، ۲۰ اردیبهشت ماه ۹۵ در منطقه سرسبز جهانشهر کرج برگزار خواهد شد.

مجید کثیری، بنیانگذار استارتاپ اخبار رسمی، حمیدرضا احمدی، بنیانگذار استارتاپ ایوند و مصطفی امیری، بنیانگذار استارتاپ زرین پال، مهمان های پنل گفتگوی سومین همسو هستند که در پاسخ به سوالات حمید توکلی، به بیان تجربیات شان در حوزه کارآفرینی خواهند پرداخت.

همچنین مهدی رحمانی، بنیانگذار استارتاپ 1car و فعال استارتاپی، در بخش دیگری از رویداد همسو، تازه ترین اخبار استارتاپی ایران و جهان را بازگو خواهد نمود.

سومین رویداد کارآفرینی همسو - مجید کثیری، بنیانگذار استارتاپ اخبار رسمی، حمیدرضا احمدی، بنیانگذار استارتاپ ایوند و مصطفی امیری، بنیانگذار استارتاپ زرین پال، مهمان های پنل گفتگوی سومین همسو هستند که در پاسخ به سوالات حمید توکلی، به بیان تجربیات شان در حوزه کارآفرینی خواهند پرداخت. همچنین مهدی رحمانی، بنیانگذار استارتاپ 1car و فعال استارتاپی، در بخش دیگری از رویداد همسو، تازه ترین اخبار استارتاپی ایران و جهان را بازگو خواهد نمود.

همسو، سالی 4 بار جامعه استارتاپی کرج را دور هم جمع کرده و بستر بسیار خوبی برای توسعه ارتباطات محسوب می شود. ساعت آغازین و ساعت پایانی این رویداد، برای شبکه سازی و آشنایی با سایر شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

باشگاه میلاد شهرداری، واقع در جهانشر کرج که یکی از بهترین مکان های برگزاری رویداد در این شهر می باشد با حمایت مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج در اختیار برگزارکنندگان همسو قرار گرفته است. مرکز پژوهش شورای شهر کرج با هدف توسعه فرهنگ کارآفرینی و نوآوری بین جوانان برای سومین بار متوالی از برگزاری همسو حمایت می کند.

در سال 94 بیش از 50 رویداد کارآفرینی در کرج برگزار شده است، رویدادهایی نظیر همفکر، همسو، استارتاپ ویکند و هکاتون. به نظر می رسد برگزاری اینگونه رویدادها ضمن انتقال تجربه و ایجاد انگیزش به شبکه سازی و توسعه ارتباطات کمک کرده و به مرور زمان فضای کرج را برای حضور شتابدهنده ها و شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر آماده خواهد نمود.

جهت ثبت نام و حضور در سومین رویداد همسو، به وبسایت http://hamsoo.biz مراجعه فرمایید.

تصاویری از اولین دوره همسو را در پایین مشاهده خواهید کرد.

3. اولین دوره همسو

1. اولین دوره همسو

2. اولین دوره همسو

.

.


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر