;
coinex

استخدام رئیس سابق موتورولا به عنوان رئیس بخش سخت افزاری جدید گوگل

گوگل، ریک اوسترلوه (Rick Osterloh) کارمند سابق خود را برای پیشبرد بخش جدید سخت افزاری به شرکت بازگرداند.

گوگل، ریک اوسترلوه (Rick Osterloh) کارمند سابق خود را برای پیشبرد بخش جدید سخت افزاری به شرکت بازگرداند. اوسترلوه پس از اینکه دو سال به عنوان رئیس موتورولا خدمت کرد هم اکنون با عنوان رئیس ارشد به این شرکت بازگشته که این نویدی برای محصولات سخت افزاری رده بالای این کمپانی ست.

شهرت این شخص در این کسب و کار بر کسی پوشیده نیست و در حقیقت او در بخش سخت افزاری جدید مشغول خواهد شد و همینطور بر پروژه هایی مانند نسل بعدی نکسوس، گلس، کرومکست و پروژه ارا و … نظارت خواهد کرد.

این دومین همکاری اوسترلوه با گوگل است. این شخص قبل از اینکه موتورولا توسط لنوو خریداری شود و هنگامی که گوگل مالک آن بود در این شرکت کار می کرد. پس از آن از جولای ۲۰۱۲ تا فوریه ۲۰۱۴ به عنوان رئیس ارشد مدیریت محصول و مدیر عمومی محصولات پریمیوم در موتورولا موبیلیتی خدمت کرده است. اوسترلوه به سرعت راه پیشرفت و ترقی را در پیش گرفت و پس از آنکه دنیس وودساید این شرکت را ترک کرد، به سمت ریاست ترفیع درجه یافت و از فوریه تا اکتبر ۲۰۱۴ این نقش را در این شرکت ایفا کرد.

در نوامبر سال ۲۰۱۴، هنگامیکه گوگل موتورولا را به لنوو فروخت، اوسترلوه به سمت مدیر و رئیس عملکرد موتورولا موبیلیتی منصوب شد. در ماه مارس تصمیم به سازماندهی مجدد این شرکت گرفت.

با توجه به پروفایل لینکدین اوسترلوه، سمت جدید معاون ارشدی در گوگل کاری پربار و درازمدت است. ورود به بازار کار برای اوسترلوه از دو دهه پیش آغاز شد. در سال ۱۹۹۵ به عنوان مشاور ارشد به Deloitte Consulting پیوست. او تا زمانیکه به آمازون دات کام بپیوندد؛ یعنی تا سال ۱۹۹۹ که به عنوان مدیر محصول به این کمپانی پیوست، در اینجا مشغول به کار بود. او یک دوره ی کوتاه کمتر از یک سال هم به عنوان خرده فروش فعالیت می کرد.

اوسترلوه در سال ۲۰۰۰ کمپانی منلو پارک را ترک کرد و در ماه می همان سال به عنوان رئیس ارشد محصول و بازاریابی به Good Technology  مستقر در Sunnyvale پیوست. او به مدت ۷ سال در این کمپانی فعالیت کرد.

در ماه می سال ۲۰۰۷ به عنوان مدیر ارشد محصولات اندرویدی بخش موبایل موتورولا (پس از خرید Good Technology) منصوب شد. او تا ژوئن سال ۲۰۱۰ در این کمپانی مشغول به کار بود و در زمان تصدی خود در این کمپانی، تیمی ۸۰۰ نفره از مهندسین، طراحان، و مدیران محصول را در ۵ بازار بین المللی اداره می کرد.

در ژوئن سال ۲۰۱۰، اوسترلوه به لندن نقل مکان کرد تا به سمت معاون ارشد مدیریت محصول و طراحی اسکایپ منصوب شود.

با این رزومه ی کاری و دوره ای سرشار از تجربه و دانش در توسعه ی محصول وبازاریابی، بدون شک به عنوان مهره ی ارزشمندی برای گوگل محسوب می شود. او با این تخصص و خبرگی در مدیریت محصول –در میان مهارت های دیگر- به عنوان سوختی برای رشد بخش سخت افزاری جدید گوگل محسوب می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر