;
coinex

بهترین بازی های اندروید ؛ معرفی عناوین برتر در سبک‌های مختلف

در سال‌های اخیر، پلتفرم موبایل در بین گیمرها به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده و این موضوع تا حدود زیادی، به‌دلیل توسعه و پیشرفت بهترین بازی های اندروید بوده است. اما داغ شدن بازار بازی های اندرویدی باعث افزایش تعداد بازی‌‌های بی‌کیفیت در این مارکت شده‌ که برخی را به اشتباه می‌اندازد.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم فهرستی از بهترین بازی های اندروید با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار دهیم تا از دانلود بهترین بازی های اندروید و تجربه آن‌ها لذت ببرید.

هر سال شاهد عرضه تعداد زیادی بازی‌ با کیفیت برای اندروید هستیم که سخت افزار گوشی را به چالش می‌کشند. یک تفاوت فاحش بازی‌های اندرویدی با بازی‌های کنسولی و رایانه‌های شخصی، دسترسی آسان به بهترین بازی های اندروید با کیفیت بالا است.

تقریبا تمام بازی‌های با کیفیت کنسول و رایانه‌های شخصی پولی هستند. اما در نقطه مقابل، در سال‌های گذشته تعداد بسیار بالایی از بهترین بازی های اندروید رایگان عرضه شده‌اند. البته، علیرغم پیشرفت زیاد بازی‌‌های موبایلی، هنوز تاج پادشاهی دنیای گیم، متعلق به کنسول‌ها و PC است.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های موبایلی 2023

بهترین بازی های اکشن موبایلی

بهترین بازی های اندروید

در ادامه بدون هیچ معطلی به سراغ معرفی بهترین بازی های اندروید با کیفیت بالا می‌رویم. بازی‌های این لیست تنوع بسیار بالایی دارند و ترکیبی از بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی، بهترین بازی های اندروید آفلاین و آنلاین و بهترین بازی های اندروید 2023 و 2022 هستند.

Call Of Duty: Mobile

بهترین بازی های اندروید
بهترین بازی های اندروید

بدون شک کالاف دیوتی موبایل یکی از بهترین بازی های اندروید آنلاین تاریخ است. این بازی در سال 2019 از دید بسیاری از سایت‌های معتبر و گیمر‌ها، به عنوان بهترین بازی جهان برای گوشی شناخته شد.

Call Of Duty: Mobile شامل دو حالت PVP می‌شود؛ در نتیجه بازیکنان فعالیت‌های زیادی برای انجام دادن دارند. یکی از مود‌ها حالت معمولی شوتر، مانند بازی‌های Critical Ops و Modern Combat است که دو تیم با هم به رقابت می‌پردازند. و حالت دیگر، مود بتل رویال مانند بازی‌ PUBG است که در آن ۱۰۰ بازیکن برای بقا می‌جنگند. یکی از دلایل محبوبیت کالاف‌دیوتی موبایل، گیم‌پلی جذاب و روان آن است.

تجربه کالاف دیوتی موبایل کاملا رایگان است. اما بعضی آیتم‌ها نیازمند پرداخت‌های درون برنامه‌ای هستند.

Dead Cells

بهترین بازی های اندروید

بازی Dead Cells یکی از بهترین بازی های اندروید آفلاین در سبک اکشن ماجراجویی است. از ویژگی‌های این بازی می‌توان به گیم‌پلی غیر خطی، مبارزات هک اند اسلش، سطح سختی بالا و حجم زیاد فعالیت‌های موجود در بازی اشاره کرد. Deadcells یک بازی روگ لایک است. به این معنی که با هر بار مردن، بازی از مرحله اول شروع می‌شود. قبل از شروع این بازی، خودتان را برای یک ماجراجویی نفس‌گیر آماده کنید!

ترکیب گیم‌پلی نرم و جذاب و ایده‌های ناب پیاده شده و الهام‌گیری از بازی‌های روگ لایک، همه درکنار هم باعث شده‌اند تا Deadcells به یکی از بهترین بازی های اندروید تبدیل شود. همچنین این بازی از کنترلر پشتیبانی می‌کند و بازیکنان می‌توانند با وصل کردن کنترلر، Deadcells را به تجربه جذاب‌تری تبدیل کنند. علاوه بر بازی اصلی، یک بسته الحاقی 4 دلاری برای Deadcells منتشر شده است که امکانات و فعالیت‌های جدیدی را به آن اضافه می‌کند.

اگر به بازی‌های چالشی علاقه دارید حتما این بازی را تجربه کنید. مطمئن باشید از دانلود بهترین بازی های اندروید در سبک روگ لایک یعنی Deadcells پشیمان نمی‌شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های زامبی PS4

بهترین گوشی گیمینگ تا 10 میلیون

Genshin Impact

بهترین بازی های اندروید
بهترین بازی جهان برای گوشی

Genshin Impact یک از بهترین بازی‌ های اندروید چند سال اخیر در سبک RPG و جهان‌باز  است. این بازی جذاب از دید بسیاری از سایت‌های معتبر نقد‌ و بررسی، به عنوان بهترین بازی جهان برای گوشی در سال 2020 انتخاب شد.

Genshin Impact در همان روز‌های اول عرضه، با گیم‌پلی جذاب و جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌ای که ارائه می‌داد به سرعت محبوب شد و بازیکنان زیادی را جذب کرد. جهان وسیع و گسترده بازی، در کنار گرافیک هنری، جلوه‌های بصری و گیم‌پلی جذاب شما را تا ساعت‌ها در خود غرق می‌کند.

این بازی فقط برای اندروید نیست و شما می‌توانید فایل‌های سیو بازی را به PC یا پلی‌استیشن منتقل کنید. با اینکه سه سال از عرضه Genshin Impact می‌گذرد، به جرئت می‌توان گفت هنوز هم بهترین بازی جهان برای گوشی در سبک RPG جهان‌باز است.

با توجه به اینکه این بازی کاملا رایگان است، از دانلود بهترین بازی های اندروید در سبک RPG یعنی Genshin Impact غافل نشوید!

Grid Autosport

بهترین بازی های اندروید

Grid Autosport یکی از بهترین بازی های اندروید آنلاین و هم آفلاین در سبک Racing است که در سال 2019 منتشر شد. یکی از ویژگی‌های خوب این بازی این است که بر خلاف بیشتر بازی‌ها، در آن خبری از تبلیغات مزاحم و خرید‌های درون برنامه‌ای نیست.

از نقاط قوت Grid Autosport می‌توان به گرافیک عالی، هندلینگ و کنترل خیلی خوب ماشین‌ها، پشتیبانی از کنترلر، حالت‌های مختلف مسابقه، تعداد زیادی ماشین برای آنلاک کردن و فعالیت‌های زیاد موجود در بازی اشاره کرد. در مقابل، تعداد آپدیت‌های کمی که برای این بازی منتشر می‌شوند، از نقاط ضعف Grid Autosport هستند.

Pokemon GO

بهترین بازی های اندروید با کیفیت بالا
بهترین بازی های اندروید 2023

تقریبا محال است که گیمر باشید و تا حالا اسم Pokemon GO را نشنیده باشید. بازی Pokemon GO در سال 2016 برای گوشی‌های موبایل منتشر شد و به سرعت توانست در لیست بهترین بازی های اندروید قرار بگیرد و محبوبیت عجیب و غریبی کسب کند. این بازی از ویژگی‌های واقعیت افزوده یا AR بهره می‌برد و بازی را با محیط‌های واقعی ترکیب می‌کند.

در این بازی، باید سعی کنید Pokemon جمع کنید، ماموریت‌های فرعی را انجام دهید، با بقیه افراد به رقابت بپردازید و … . خیلی‌ از افراد فکر می‌کردند که دوران طلایی Pokemon به پایان رسیده است و این بازی چیز جدیدی برای ارائه ندارد. اما انتشار آپدیت‌های متنوع و اضافه شدن ویژگی‌های جدیدی مانند AR Camera mode بازی Pokemon GO را از تکراری شدن نجات داد. به همین دلیل اخیرا شاهد رشد خوبی در تعداد بازیکنان فعال Pokemon GO بوده‌ایم.

Pokemon GO بعد از 7 سال، در حال حاضر از بهترین بازی های اندروید 2023 است و ما آن را به شدت پیشنهاد می‌کنیم!

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ میان رده و ارزان قیمت

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

4 Streets Of Rage

بهترین بازی های اندروید با کیفیت بالا

در رده ششم لیست، بازی محبوب Streets Of Rage 4 (همون شورش در شهر خودمون!!) قرار دارد. این بازی در سبک Beat em Up و آرکید دسته‌بندی می‌شود و یکی از بهترین بازی های اندروید 2022 است.

در Streets Of Rage 4 مانند تمام بازی‌های دیگر این مجموعه، شما یک شخصیت را انتخاب می‌کنید و در مراحل مختلف باید به جنگ تعداد زیادی از دشمنان بروید. از نقاط قوت بازی می‌توان به مود‌های متنوع، حدود ۱۰۰۰ شخصیت، مراحل مخفی، ساپورت کنترلر و حالت چند نفره اشاره کرد.

علاوه بر بازی اصلی، یک بسته الحاقی به نام Mr. X Nightmare برای Streets Of Rage 4 منتشر شده است. با خرید این بسته الحاقی، تعدادی شخصیت قابل بازی، مراحل بیشتر، حالت Survival و قابلیت شخصی‌سازی شخصیت‌ها به بازی اضافه می‌شود. با توجه به حجم محتوای زیادی که این بسته الحاقی به بازی اضافه می‌کند، ارزش دانلود بالایی دارد.

Rocket League Sideswipe

بهترین بازی های اندروید آفلاین
بهترین بازی های اندروید با کیفیت بالا

Rocket League Side Swipe یکی از سرگرم‌کننده ترین و بهترین بازی های اندروید و iOS است که در سبک آرکید قرار دارد. این بازی ورژن دو بعدی Rocket League است که به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کنسول‌ و PC شناخته می‌شود.

Rocket League Sideswipe مانند بازی اصلی& سرعتی و فان است و بازیکنان باید سعی کنند با استفاده از ماشین‌ها، یک توپ غول پیکر را به درون دروازه وارد کنند و امتیاز بگیرند. این بازی شامل حالت‌های 1v1 و 2v2 است. به علاوه، هر بازی تقریبا دو دقیقه طول می‌کشد که این مورد باعث می‌شود Rocket League Sideswipe برای افرادی که نمی‌خواهند وقت زیادی را صرف بازی کنند، گزینه مناسبی باشد.

از ویژگی‌های دیگر Rocket League Sideswipe می‌توان به کنترل راحت، امکان آفلاین‌ بازی کردن با بات‌ها و وجود سیزن پس‌های جذاب با آیتم‌های متنوع اشاره کرد. اگر به دنبال یک بازی فان و شاد هستید تا در کنار دوستان‌تان تجربه کنید، این بازی را از دست ندهید.

Apex Legends: Mobile

بهترین بازی های اندروید آفلاین

پورت بازی محبوب Apex Legends برای گوشی‌های هوشمند در سال گذشته منتشر شد. همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، نسخه موبایل همانند بازی اصلی عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت و به یکی از بهترین بازی های اندروید 2022 تبدیل شد. اکنون ایپکس لجندز موبایل در کنار نام‌های بزرگی مانند کالاف‌‌ دیوتی موبایل، پابجی و فورتنایت به عنوان بهترین بازی‌های شوتر بتل رویال روی پلتفرم موبایل قرار می‌گیرد.

Apex Legends: Mobile تعدادی قهرمان با توانایی‌ها و قدرت‌های مخصوص به خودشان دارد و شما در هر مسابقه باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. البته در ابتدا فقط تعدادی از این قهرمانان در دسترس هستند و بقیه آن‌ها را باید به مرور زمان آنلاک کنید که نسبتا کار راحتی است. بعد از این‌که قهرمان خود را انتخاب کردید، وارد میدان جنگ می‌شوید. این میدان جنگ شامل 25 تیم 3 نفره است که در نهایت یک تیم برنده می‌شود.

از نقاط قوت ایپکس لجندز موبایل می‌توان به کنترل‌ خوب، پشتیبانی از کنترلر، حالت‌های متنوع بازی و گرافیک عالی و گیم‌پلی فوق‌العاده آن اشاره کرد. همچنین این بازی علی‌رغم محدودیت‌های سخت‌افزاری موبایل، تا حد زیادی به نسخه اصلی Apex Legends اصلی وفادار مانده است. این مسئله باعث شده تقریبا تمام ویژگی‌های خوب نسخه اصلی Apex Legends روی پورت موبایل آن وجود داشته باشند.

تمام این ویژگی‌ها در کنار هم، Apex Legends: Mobile را به یکی از بهترین بازی های اندروید و iOS تبدیل می‌کند که تجربه آن برای هر موبایل گیمری بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ تا 7 میلیون

بهترین گوشی های گیمینگ هواوی

Bloons TD 6

بهترین بازی های اندروید آنلاین
دانلود بهترین بازی های اندروید

Bloons TD 6 بدون شک یکی از بهترین بازی های اندروید و iOS تاریخ در سبک Tower Defense است. در این بازی با وجود مراحل و برج‌های مختلف، جلوه‌های بصری زیبا، فضای فان و همچنین حالت رقابتی چند نفره آنلاین، فعالیت‌های زیادی برای انجام دادن وجود دارند. به علاوه با آپدیت‌هایی که سازندگان به‌صورت مستمر برای Bloons TD 6 منتشر می‌کنند، حجم این فعالیت‌ها بیشتر و بیشتر می‌شوند که عالی است.

این بازی در ابتدای انتشار با بازی‌های قدرتمند سبک Tower Defense مانند Kingdom Rush و Plants Vs. Zombies رقابت سختی داشت. اما به مرور زمان، با انتشار آپدیت‌ها و محتوا‌های جدید فاصله خود را از رقبا بیشتر کرد و تبدیل به بهترین بازی اندروید و‌ iOS در سبک خودش شد.

Minecraft

بهترین بازی های اندروید رایگان

Minecraft در بین محبوب‌ترین بازی‌های تاریخ قرار دارد و تقریبا محال است که نام آن را نشنیده باشید. یکی از دلایل محبوبیت Minecraft این است که هر فردی و با هر سن‌ و سالی می‌تواند به تجربه Minecraft بپردازد و لذت ببرد.

ماینکرفت شما را در یک جهان بسیار وسیع قرار می‌دهد. شما می‌توانید حفاری کنید، مکان‌ها و آیتم‌های مختلف بسازید، با دیگر بازیکنان مبارزه کنید و به‌طور کلی تقریبا هر‌کاری که فکرش را بکنید، می‌توانید انجام دهید. در حالت Survival بازی باید حفاری کنید تا بتوانید منابع و غذا به دست آورید. در مقابل، حالت Creative به شکلی طراحی شده که منابع و غذا‌ی نامحدود دارید و باید تمرکزتان را روی ساخت و ساز مکان‌های خلاقانه بگذارید.

یکی از ویژگی‌های مثبت Minecraft انتشار آپدیت‌های متنوع و ویژگی‌های جدیدی هستند که هر چند وقت به آن اضافه می‌شوند. تقریبا تمام ویژگی‌های نسخه‌های کنسولی و PC بازی ماینکرفت، روی نسخه موبایل آن هم وجود دارند. همچنین ماینکرفت از ویژگی کراس پلتفرم پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید در سرور‌های مولتی پلیر با بازیکنان سایر پلتفرم‌ها بازی کنید. تجربه Minecraft کاملا رایگان است، اما خرید بعضی آیتم‌های شخصی سازی، نیاز به پرداخت درون برنامه‌ای دارند.

بازی Minecraft یکی از بهترین بازی های اندروید و iOS در سبک Sandbox و بقا است و پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه آن را از دست ندهید!

Stardew Valley

بهترین بازی های اندروید رایگان
بهترین بازی های اندروید رایگان

Stardew Valley در سال 2019 منتشر شده، اما بعد از گذشت 4 سال، هنوز هم به عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید شناخته می‌شود. این بازی یک شبیه‌سازی کشاورزی با المان‌های سبک RPG است که این دو در کنار هم ترکیب جذابی را به‌وجود آورده‌اند.

بازی به این شکل است که در ابتدا یک زمین کشاورزی خالی به شما داده می‌شود و شما باید با پرورش محصولات مختلف، آن را به زمینی آباد و پر محصول تبدیل کنید. در Stardew Valley می‌توانید ماهیگیری کنید، ذرت و دام پرورش دهید و با افراد دهکده تعامل برقرار کنید. علاوه بر این‌ها حتی امکان ازدواج و تشکیل خانواده در این بازی وجود دارد که در نوع خود واقعا جالب است‌!!

از نقاط قوت Stardew Valley می‌توان به گرافیک ساده و جذاب، هزاران ساعت محتوا، کنترل خوب و تعامل‌های جالب و فان با NPC‌های درون بازی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ تا 15 میلیون

بهترین گوشی های گیمینگ تا 8 میلیون

Legends of Runeterra

بهترین بازی های اندروید

دوازدهمین بازی از لیست بهترین بازی های اندروید، Legends Of Runeterra نام دارد که نسبت به اکثر بازی‌های این لیست جدیدتر است. این عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید آنلاین چند سال اخیر است که در سبک Battler قرار می‌گیرد. از معروف‌ترین بازی‌های سبک Battler می‌توان به Hearthstone اشاره کرد.

در Legends Of Runeterra شبیه به بقیه بازی‌های این سبک، باید ترکیبی از قهرمانان و یک سری کارت تشکیل دهید و با بقیه بازیکنان به‌صورت آنلاین به رقابت بپردازید. 24 قهرمان و تعداد زیادی کارت در این بازی وجود دارند. همچنین شما می‌توانید دوستان‌تان را به دوئل دعوت کنید. نقطه قوت اصلی این بازی گیم‌پلی عالی آن است.

اگر از طرفداران سبک‌ Battler هستید، تجربه Legends Of Runeterra یکی از بهترین بازی های اندروید در این سبک را از دست ندهید.

LevelHead

بهترین بازی های اندروید
بهترین بازی های اندروید

Levelhead یکی از بهترین بازی های اندروید در سبک پلتفرمر به شمار می‌رود که توسط Butter Scoth Shenanigans توسعه داده شده است. همچنین، Crashlands یکی از بهترین بازی‌های سبک پلتفرمر چند سال اخیر، توسط همین استودیو ساخته شده بود.

از نقاط قوت LevelHead می‌توان به وجود ۹۰ مرحله مختلف، کنترل‌های فوق‌العاده  و شوخی‌های جذاب این بازی اشاره کرد. اما ویژگی اصلی که این بازی را از رقبا متمایز می‌کند، قابلیت ساخت مراحل (Custom Level Building) توسط بازیکنان است. به‌وسیله این قابلیت، بازیکنان می‌توانند مراحل مختلفی را طراحی کنند و در بازی آپلود کنند. بقیه بازیکنان این مراحل را دانلود می‌کنند و به تجربه آن‌ها می‌پردازند. سازندگان محبوب‌ترین و پر دانلود‌ترین مراحل، جوایز ویژه‌ای را دریافت می‌کنند.

سوالات متداول

آیا برای اجرای بهترین بازی اندروید به گوشی‌های خیلی قدرتمند نیاز داریم؟

برای اجرای بهترین بازی های اندروید که معرفی کردیم، داشتن یک گوشی میان‌رده با سیستم متوسط کافی است. البته بازی‌هایی مانند Genshin Impact بهتر است روی گوشی‌های قدرتمند اجرا شوند تا بهترین کیفیت را داشته باشند.

آیا اجرای بازی های موبایل با کامپیوتر امکان‌پذیر است؟

با برنامه Bluestacks می‌توانید بازی‌های موبایل را روی کامپیوتر شخصی (PC) اجرا کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین بازی های اندروید چیست؟ کدام عنوان می‌توانید لقب بهترین بازی جهان برای گوشی را از آن خود کند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    سرورای اپکس بسته شدن از لیست بردارید

    پاسخ

    پابجی:
    ما داریم زحمت میکشیم تو نمیدونی چه بلایی سر ما اومده مشکل داری؟

    پاسخ

    ممنون از این مطلب کاربردی

    پاسخ

    سرورهای بازی اپکس لجندز موبایل بسته شده

    پاسخ