;
coinex

باطری آیفون 7 بزرگ تر از آیفون 6 اس خواهد بود

 به گزارش ویبو، باطری آیفون 7 کمی بزرگ تر از نسل فعلی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس خواهد بود.

به گزارش ویبو، باطری آیفون 7 کمی بزرگ تر از نسل فعلی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس خواهد بود.

با توجه به پوستر منتشر شده، آیفون 7 از یک باطری 1735 میلی آمپر ساعتی و آیفون 7 پلاس از باطری 2810 میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود. هر دو مدل، از باطری های بزرگ تری نسبت به نسل فعلی آیفون بهره مند خواهند بود. گوشی های آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس مجهز به باطری های 1715 و 2750 میلی آمپر ساعتی هستند.

با توجه به پوستر منتشر شده، آیفون 7 از یک باطری 1735 میلی آمپر ساعتی و آیفون 7 پلاس از باطری 2810 میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود. .

شایعه شده که آیفون 7 بسیار شبیه به آیفون های فعلی است، تنها تفاوت در ضخامت کمتر و طراحی متفاوت آنتن هاست. به نظر می رسد که تغییر طراحی اساسی، برای آیفون 8 در سال 2017 باشد.

ظرفیت باطری و عمر باطری دو مساله ی متفاوت هستند. با اینکه ظرفیت بیشتر باطری به منزله ی گران تر بودن گوشی است، اما تاثیر مولفه های سازنده، بر عمر نهایی باطری نیز موثر خواهد بود. برای مثال باید گفت که ظرفیت باطری های آیفون 6 اس و 6 اس پلاس در مقایسه با نسخه های قبلی کاهش داشته، اما عمر باطری ها ثابت باقی مانده است.

حتی اگر شایعه ی ویبو درباره ی باطری آیفون 7 حقیقت داشته باشد، هنوز هم باطری های آیفون 6 و آیفون 6 پلاس، با ظرفیت باطری 1810 و 2910 میلی آمپر ساعت، بهترین ظرفیت باطری را در مقایسه با نسخه های قبلی آیفون دارند. عمر باطری گوشی های آیفون برای چند سال متوالی ثابت مانده، و دستگاه های بزرگ تر با نمایشگر های 4.7 و 5.5 اینچی نادیده گرفته شده اند.

اپل باز هم به طور معمول از ظرفیت باطری برای بهبود عملکرد و مولفه های سازنده استفاده کرده تا دستگاه را باریک تر کند. سال گذشته، کمپانی اپل رسما نسبت به فروش باطری، برای کسانی که از آیفون 4.7 اینچی استفاده می کنند، اقدام کرد.

با اینکه شایعه ی افزایش ظرفیت باطری آیفون 7 منتشر شده، اما به نظر نمی رسد که عمر باطری آن افزیش داشته باشد؛ این احتمال وجود دارد که تراشه ی A10 آیفون 7، مصرف کمتری نسبت به تراشه ی A9 داشته باشد. در صورت صحت شایعات، عمر باطری آیفون 7 مشابه آیفون 6 اس خواهد بود.

مثل همیشه، گزارش های ناشناسی که از منابع چینی منتشر می شود، باید با شک و تردید تفسیر شوند. نا گفته نماند که غالبا این شایعات به حقیقت می پیوندند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: 9to5mac


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر