;
coinex

انتشار مشخصات فبلت شیائومی می مکس از سوی سازمان TENAA

انتشار مشخصات فبلت شیائومی مکس از سوی سازمان TENAA

شیائومی می مکس (Xiamoi Mi Max) نام فبلت بعدی شرکت چینی شیائومی خواهد بود که ظرف چند وقت اخیر شایعات مختلفی در مورد آن به گوش رسید. این گوشی به تازگی جهت اخذ مجوز های مختلف در سازمان نظارتی چینی های یعنی TENAA حضور یافت و به واسطه آن برخی مشخصات آن فاش شد.

همان طور که پیش از این در شایعات داشتیم شیائومی می مکس صفحه نمایش 6.44 اینچی دارد و رزولوشن 1080 در 1920 را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این دستگاه توسط چیپ ست اسنپدراگون 650 و پردازنده 6 هسته ای با فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 510 تامین می شود. این فبلت از لحاظ حافظه ای در دو ورژن مختلف عرضه خواهد شد که یکی از آنها دارای 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی خواهد بود و دیگر مدل آن از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

در قسمت پشتی شیائومی می مکس دوربین 16 مگاپیکسلی قرار دارد و به منظور گرفتن عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 5 مگاپیکسلی در قسمت جلوی گوشی تعبیه شده است. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، حسگر اثر انگشت، اندروید 6.0.1 و رابط کاربری MIUI 8 اشاره کرد. گفته می شود ورژن دو گیگابایتی این دستگاه قیمتی حدود 200 دلار آمریکا خواهد داشت.

فبلت شیائومی می مکس در تاریخ 10 می  و طی برگزاری رویدادی رونمایی خواهد شد. در همین رویداد شرکت قصد دارد تا رابط کاربری جدید خود با نام MIUI 8 را نیز معرفی کند. پیش از این گفته می شد که شیائومی قصد دارد تا در این رویداد از دستبند Mi Band 2 خود نیز رونمایی کند؛ اما دیروز مدیر عامل این شرکت اعلام کرد که به دلیل برخی مشکلات تولیدی، معرفی این محصول حدود یک ماه به تاخیر خواهد افتاد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر