;
coinex

گوشی موتورولا موتو اکس 2016 با ساختار کاملا فلزی

به نظر می رسد که گوشی موتورولا موتو اکس کاملا فلزی باشد.

به نظر می رسد که گوشی موتورولا موتو اکس کاملا فلزی باشد.

اواخر سال گذشته شنیدیم که گوشی موتورولا موتو ایکس از طراحی اسپرت و متمایز کاملا فلزی برخوردار خواهد شد؛ این مساله موتورولا موتو اکس را از سایر گوشی های این کمپانی که از پلاستیک و مواد دیگر ساخته می شد، متمایز می کند.

با شنیدن این خبر در دسامبر گذشته، چندان به صحت آن اطمینان نداشتیم؛ اما در حال حاضر و با توجه به انتشار این خبر توسط ایوان بلاس، می توان نسبت به درستی این خبر اطمینان حاصل کرد. ایوان بلاس امروز در توییتر خود نوشت: “کی فکرش را می کرد؟ مشخص شد که خبر 100 درصد صحت دارد.”

این خبر کاملا قابل اعتماد بوده و تایید شده است؛ اگر به دنبال گوشی موتورولایی هستید که از فلز و شیشه ساخته شده باشد، امسال سال شماست.

در تصویر لو رفته که دقیقا مشابه تصویری است که سال گذشته منتشر شد، یک دوربین بزرگ و اسپیکر در پنل پشتی دستگاه دیده می شود. هنوز مشخص نیست که گزینه ی سفارشی سازی تولید کنندگان موتورولا همچنان در دسترس بوده و امکان پذیر باشد.

لازم به ذکر است که اخبار بنچمارک موتورولا موتو اکس نیز منتشر شده اند؛ موتو اکس در این بنچمارک با ال جی جی 5 و سامسونگ گلکسی اس 7 مقایسه می شود. این احتمال وجود دارد که شاهد پردازنده ی اسنپ دراگون 820 و رم 4 گیگابایتی در موتورولا موتو اکس باشیم.

زمان معرفی و عرضه ی موتو اکس 2016 هنوز مشخص نیست. تاریخ 17 می در برنامه های منتشر شده ی موتورولا به چشم می خورد، اما این احتمال وجود دارد که مربوط به معرفی موتو جی 4 باشد. لازم به ذکر است که دستگاه های جفت موتو اکس در سال گذشته، تا جولای معرفی نشده بودند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر