;
coinex

دوربین گلکسی اس ٨ بسیار بزرگ خواهد بود

ماژول دوربین گوشی های گلکسی اس ٨ و گلکسی نوت 6،  بسیار بزرگ خواهد بود.

ماژول دوربین گوشی های گلکسی اس ٨ و گلکسی نوت 6،  بسیار بزرگ خواهد بود.

سامسونگ هر سال با گذشت زمان، به طور مداوم کیفیت دوربین را در گوشی های هوشمند گلکسی خود افزایش می دهد. امسال نیز همین رویه را ادامه خواهد داد. اخیرا گوشی های پرچمدار این کمپانی با دوربین جدیدی همراه است که شامل دو پیکسل با تکنولوژی فوکوس خودکار تشخیص فازی است، در واقع این کمپانی به طور قابل توجهی بخش فوکوس را بهبود داده است. با توجه به شایعه ی جدید، به نظر می رسد که سامسونگ در حال کار بر روی یک سنسور جدید دوربین، با اندازه ای بسیار بزرگ برای گوشی های هوشمند بعدی خود است.

با توجه به گزارش PhotoRumors، سامسونگ در حال کار بر روی یک نام تجاری جدید، یک سنسور 1 / 1.7 اینچی CMOS با دیافراگم دوربینی به گستردگی ƒ / 1.4 است. این سنسور جدید می تواند وضوح هر نقطه را بین 18-24 مگاپیکسل ثبت کند. البته سامسونگ روی یک سنسور جدید دوربین جمع و جور 1 / 2.3 اینچی نیز کار می کند.
سامسونگ به تازگی اعلام کرد که دیگر دوربین جدید سری NX را منتشر نخواهد کرد(حداقل در برخی بازارها). با این کار کاربران را از بخش دوربین NX خود به بخش استفاده از دوربین گوشی های هوشمند سوق می دهد. این غول سازنده ی گوشی های هوشمند در کره جنوبی حقیقتا روی بهبود کیفیت تصویر در گوشی های هوشمند متمرکز شده است و به نظر می رسد که برنامه های بیشتری برای آن داشته باشد.

با توجه به این گزارش و اینکه پرچمدار بعدی سامسونگ گلکسی اس ٨ و گلکسی نوت 6 است، این احتمال وجود دارد که شاهد دوربین بزرگتر در این دو گوشی باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر