;
coinex

مشخصات گوشی های گلکسی C5 و گلکسی C7 فاش شد

مشخصات گوشی های گلکسی C5 و گلکسی C7 فاش شد

سامسونگ در سه ماهه نخست سال 2016 توانست فروش خوبی را تجربه کند؛ البته دلیل اصلی این فروش موفق به گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج مربوط می شوند. گفته می شود شرکت قصد دارد تا تعدادی گوشی میان رده را در سال جاری معرفی کند که از جمله آنها می توان به نسل جدید گوشی های گلکسی J5، گلکسی J7، گلکسی A9 Pro و تبلت گلکسی Tab 10.1 اشاره کرد. علاوه بر این گوشی ها، تا کنون چندین بار اخبار و شایعاتی در مورد گوشی های هوشمند دیگری مانند گلکسی C5 نیز منتشر شده بود اما در مورد قیمت این گوشی صحبتی نشده بود. مدتی پیش هم تصاویر جدیدی از این محصول منتشر شده بود و حالا هم اطلاعات جدیدی از این گوشی  از سوی رسانه های چینی منتشر شده است.

طبق گزارشات منتشر شده، سامسونگ قصد دارد تا دو گوشی هوشمند از خانواده C را معرفی کند. نام این دو محصول جدید گلگسی C5 و گلکسی C7 خواهد بود و ظاهراً هر دو آنها دارای بدنه فلزی خواهند بود. ضخامت این دستگاه ها به ترتیب 6 و 7 میلی متر است و در رنگ های نقره ای، طلایی، صورتی و خاکستری عرضه خواهند شد. تفاوت اصلی این دو گوشی در اندازه صفحه نمایش آن ها است. گلکسی C5 دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی خواهد بود و این در حالی است که گلکسی C7 نمایشگر 5.7 اینچی دارد. هر دو گوشی رزولوشن فول اچ دی 1920 در 1080 را ارائه می دهند و به فناوری صوتی UHQA مجهز خواهند بود.

به نظر می رسد که به جز اندازه صفحه نمایش، بقیه مشخصات این دو گوشی مشابه هم باشد. هر دو گوشی مذکور به چیپ ست اسنپدراگون 617 و پردازنده 64 بیتی 8 هسته ای مجهز خواهند بود. 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی ساختار حافظه این دو گوشی را تشکیل می دهد. دوربین اصلی این دو دستگاه 16 مگاپیکسلی بوده که دارای گشودگی دیافراگم F/1.9 است. دوربین جلوی این دو محصول جدید نیز 8 مگاپیکسلی خواهد بود. هر دو گوشی از دو سیمکارت پشتیبانی می کنند. باتری در نظر گرفته شده برای تامین انرژی مورد نیاز گوشی گلکسی C5 ظرفیتی 2600 میلی آمپر ساعتی دارد و باتری گلکسی C7 ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت.
اما نکته جالب توجه در مورد این دو گوشی قیمت نسبت مناسب آن ها است چرا که گلکسی C5 قیمت 246 دلار و گلکسی C7 قیمت 276 دلار خواهند داشت. نظر شما در مورد این گوشی ها با چنین مشخصات و قیمتی چیست؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    سلام این گوشی کی میادتوبازار

    پاسخ

    سلام دوست عزیز، تا اونجایی که بنده اطلاع دارم، هم گوشی گلکسی c5 و هم گوشی گلکسی c7 به تازگی به بازار ایران هم اومدن.

    پاسخ

    با سلام خسته نباشید میخواستم بگم ک قیمت این گوشی میگفتند ک قیمتشون از 300دلار شروع میشه تا 420دلار ایا چنین چیزی واقعیت دارد؟

    پاسخ

    با سلام، دوست عزیز هنوز نمی شه به طور دقیق گفت قیمت این دستگاه ها چقدر است، اما خبرگزاری های مختلف محدوده قیمتی که برای این گوشی ها اعلام کردن از 246 و 276 دلار هست (androidheadlines) و تا 335 و 365 دلار ادامه داره (techtimes).

    پاسخ