;
coinex

گوشی گلکسی نوت 6 به سامسونگ فوکوس مجهز می شود

 گوشی سامسونگ گلکسی نوت 6 از تجربه ی مشابه هاب در بلک بری برخوردار می شود، این ویژگی در گلکسی نوت 6 با نام سامسونگ فوکوس شناخته می شود.

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 6 از تجربه ی مشابه هاب در بلک بری برخوردار می شود، این ویژگی در گلکسی نوت 6 با نام سامسونگ فوکوس شناخته می شود.

این قابلیت یک برجستگی مرکزی برای تمام انواع نوتیفیکیشن هاست؛ مشابه این ویژگی را قبلا در بلک بری 10 و بلک بری پریو شاهد بوده ایم. گفته می شود که این قابلیت برای ادغام و گنجاندن تقویم، ایمیل، لیست مخاطبین، یادداشت ها و بسیاری دیگر در یک منطقه ی مرکزی، تعبیه شده است.

سم موبایل در این باره گزارش می کند: “به نظر می رسد که سامسونگ در گلکسی نوت 6 قابلیت های آشنایی را می گنجاند؛ این قابلیت، سامسونگ فوکوس نام دارد و عملکرد هایی مثل ایمیل، تقویم، لیست مخاطبین و یادداشت ها را یکی می کند. تجمع ایمیل ها، یکی از ویژگی های اساسی خواهد بود؛ چرا که با سامسونگ فوکوس می توانید ایمیل های دریافتی از افراد مختلف را به صورت یک جا ببینید و به آنها پاسخ دهید. مشابه این قابلیت در اپلیکیشن گوگل اینباکس وجود دارد. هنوز نمی دانیم که جیمیل هم در این قابلیت پشتیبانی می شود یا اینکه فقط اپلیکیشن های ایمیل با پیش فرض اندروید را پشتیبانی می کند. این پشتیبانی در اندروید 5.0 وجود نداشت، اما همچنان در گوشی های هوشمند و تبلت های سامسونگ پشتیبانی می شود.”

شایع شده که این قابلیت بعد از گلکسی نوت 6 در گوشی های آینده ی سامسونگ نیز گنجانده می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر