;
coinex

پنل جلوی آیفون ۲۰۱۷ به صورت کامل تاچ اسکرین خواهد بود

پنل جلوی آیفون ۲۰۱۷ به صورت کامل تاچ اسکرین خواهد بود

پنل جلوی آیفون ۲۰۱۷ به صورت کامل تاچ اسکرین خواهد بود.

بنا به شایعاتی که در ۶ ماه می و از سوی گروبر شنیده شد، انتظار می رود آیفونی که اپل در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد کرد، با طراحی اساسی و چشمگیری همراه شود.

گروبر به جامعه ی اپل متصل است و اغلب به خوبی می داند که این شرکت در حال کار بر روی چه چیزی است.

با توجه به گفته ی گروبر که شایعاتی که شخصا شنیده را نقل می کند: “این آیفون تماما نمایشگر خواهد بود.” با توجه به این بیان، ما شاهد هیچ حاشیه و قابی شبیه به مدل های آیفونی که تاکنون وجود داشته نخواهیم بود.

او در ادامه نشان می دهد که سنسورها، دوربین جلو و اسپیکرها همه و همه در این نمایشگر تعبیه خواهند شد.

اشاره ی گروبر به سنسورهای تعبیه شده با شایعات قبلی مبنی بر اینکه اپل احتمالا دکمه ی هوم و سنسور اثر انگشت تاچ آی دی (Touch ID) را در این نمایشگر جاسازی خواهد کرد، کاملا تطبیق می کند. با این حال از آنجایی که برخی شایعات به طور خاص به راه اندازی گوشی آیفون ۷ در پاییز همین امسال اشاره می کنند، برخی اختلاف نظرها نیز وجود دارد.

اگر این طراحی مجدد به صورت کلی باشد، مشخص نیست که نام آیفون ۲۰۱۷ چه چیزی باشد. اپل معمولا بعد از انتشار هر آیفونی، مدل اس “S” آن را هم منتشر می کند و احتمال می رود که سال ۲۰۱۷ برای عرضه ی “آیفون ۷ اس” مناسب باشد. از طرفی دیگر تحلیلگر Barclay بر این باور است که اپل به زودی به استراتژی نسل اس پایان می دهد. این بدان معنی ست که احتمالا شاهد آیفون ۷ در سال ۲۰۱۶ و آیفون ۸ در سال ۲۰۱۷ خواهیم بود.

از طرفی سال ۲۰۱۷ دهمین سالگرد آیفون است بنابراین جای تعجب نیست که اپل برای جشن گرفتن دهمین سال عرضه ی این دستگاه -که به این شرکت کمک کرد تا به یکی از با ارزش ترین شرکت های جهان تبدیل گردد- برای ارائه ی محصولی خاص برنامه ریزی کرده باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر