;
coinex

اندروید N قابلیت پشتیبانی از لمس سه بعدی گوگل را ندارد

به نظر می رسد که لمس سه بعدی گوگل برای نسخه ی بعدی اندروید N آماده نخواهد بود.

به نظر می رسد که لمس سه بعدی گوگل برای نسخه ی بعدی اندروید N آماده نخواهد بود.

اندروید توانست پشتیبانی از قابلیت “حساسیت به فشار در نمایشگر های لمسی” را در اندروید 2.0 بگنجاند؛ اما به طور مناسب در سخت افزارها اجرا نشد و توسعه دهندگان نیز هیچگاه از ویژگی های آن بهره نبردند. برخی معتقدند که این ویژگی بدون ارائه ی ویژگی ها و عملکرد های متفاوت، تنها پیچیدگی دستگاه را افزایش داده است؛ اما از زمانیکه اپل قابلیت لمس سه بعدی را معرفی کرد، مباحث متفاوت شده اند.

عموما انتظارات بر این بوده اند که گوگل پشتیبانی از حساسیت به فشار را در نسخه ی بعدی اندروید آپدیت کرده و شباهت آن را به لمس سه بعدی افزایش خواهد داد. مستندات پیش نمایش اندروید N نشان می دهند که گوگل ویژگی لمس سه بعدی را در نسخه ی جدید اندروید گنجانده و اشاره هایی بر آن داشته است. اما در حال حاضر به نظر می رسد که برای مراسم معرفی رسمی اندروید N، که اواخر امسال انجام می شود، آماده نخواهد بود. گوگل نظر خود را در این باره منتشر نکرده است.

این احتمال وجود دارد که در رویداد روز چهارشنبه ی گوگل I/O اطلاعات بیشتری را در این مورد کسب کنیم. انتظار می رود که نسخه ی جدیدی از پیش نمایش اندروید N در رویداد I/O به نمایش گذاشته شود؛ بدین ترتیب حتی اگر گوگل کامنت رسمی خود را اعلام نکند، قطعا سرنخ هایی را در رویداد I/O خواهیم یافت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر