;
coinex

کانسپت ساعت هوشمند سامسونگ به نمایشگر نیاز ندارد

کانسپت ساعت هوشمند سامسونگ از دست به جای نمایشگر استفاده می کند.

کانسپت ساعت هوشمند سامسونگ از دست به جای نمایشگر استفاده می کند.

سازندگان ساعت های هوشمند روش های زیادی را برای مقابله با محدودیت هایی که صفحه ی کوچک ساعت های هوشمند به وجود می آورد، امتحان کرده اند؛ از میان این روش ها میتوان به حرکات، شاخص حساسیت به فشار و فرمان های صوتی اشاره کرد.

در این میان، سامسونگ به روش های دیگر فکر می کند: انتقال نمایشگر به بیرون از ساعت!

این تکنولوژی در واقع پتنت کانسپتی است که می تواند رابط ساعت هوشمند (یا پوشیدنی) را به هر چیزی، از دست گرفته تا دیوار، منتقل کند. این تکنولوژی با استفاده از سنسور می تواند تعاملات خارج از مچ دست را شناسایی کند؛ حتی می تواند موقعیت هندسی دست را تشخیص داده و رابط صفحه را با منطقه متناسب کند. این احتمال وجود دارد که در صورت باز بودن کف دست، دکمه های بیشتری روی انگشتان به نمایش گذاشته شوند.

برای دور انداختن ساعت های هوشمند خود عجله نکنید. کانسپت ساعت هوشمند سامسونگ نیز همانند سایر پتنت ها، برای محقق شدن به زمان نیاز دارد. هنوز مشخص نیست که سامسونگ قصد تولید این محصول و یا حتی تکنولوژی مورد نیاز برای ساخت آن را داشته باشد یا خیر. با اینحال، اینکه می دانیم شرکت ها برای به کار گرفتن ایده های مختلف تلاش کرده و به نمایشگر ها محدود نمی شوند، بسیار خوشایند است. این تنها آغاز راه این تکنولوژی است، و هنوز هم راه های زیادی برای گسترش روش های رابط وجود دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر