;
coinex

گوشی های موتو جی 4 و موتو جی 4 پلاس معرفی شدند

دو گوشی موتورولا موتو جی 4 و جی 4 پلاس رسما رونمایی شدند.

دو گوشی موتورولا موتو جی 4 و جی 4 پلاس رسما معرفی شدند.

موتورولا امسال از قدرتمندترین گوشی های مقرون به صرفه ی خود را با ویژگی هایی از قبیل نمایشگر 5.5 اینچی تمام اچ دی، اسنپ دراگون 617 SOC، دوربین 13 مگاپیکسلی (جی 4 پلاس با دوربین 16 مگاپیکسلی)، دوربین سلفی 5 مگاپیکسل و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، رونمایی کرد.

تفاوت اساسی گوشی موتو جی 4 با گوشی موتو جی 4 پلاس در سنسور اثر انگشت مربعی آن در نمای روبرویی گوشی است که بنا بر اداعای موتورولا، گوشی را در عرض 750 میلی ثانیه باز می کند. گوشی موتو جی 4 با رم 2 گیگابایتی و حافظه ی 16 گیگابایتی عرضه می شود، در حالیکه جی 4 پلاس از رم 3 گیگابایتی و حافظه ی 32 گیگابایتی برخوردار است. این دو گوشی به منفذ نصب میکرو اس دی کارت مجهز شده اند. گوشی موتو جی 4 و جی 4 پلاس در طیف رنگ های مشکی و سفید عرضه خواهند شد.

دوربین این دو گوشی تقویت شده و به PDAF و فوکوس خودکار لیزری مجهز شده است. حالت های عکس برداری جدیدی نیز اضافه شده که از میان آنها می توان به HDR خودکار، حالت تنظیم دستی، پاناروما و کشیدن برای فوکوس اشاره کرد.

سیستم عامل دو گوشی موتو جی 4 و جی 4 پلاس، اندروید 6 مارشمالو خواهد بود.

موتورلا از عرضه ی این دو گوشی در هند و برزیل خبر داد. فروش این برند با مدل گوشی موتو جی در سال 2015 تا 200 درصد افزایش داشته است. این فروشنده قصد دارد همین روش را در قیمت گذاری دو گوشی موتو جی 4 و جی 4 پلاس استفاده کند. مدل رم 2 گیگابایتی موتورولا جی 4 پلاس با قیمت 202 دلار و مدل رم 3 گیگابایتی آن با قیمت 216 دلار به فروش می رسد. فروش این دو گوشی ازهمین امشب در آمازون آغاز می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر