;
coinex

عملیات های ویژه به بازی استراتژیک ایرانی گنگ استایل ( GangStyle ) اضافه شد

عملیات های ویژه به بازی استراتژیک ایرانی گنگ استایل ( GangStyle ) اضافه شد

پس از موفقیت و استقبال از نسخه بتا بازی استراتژیک ایرانی گنگ استایل (GangStyle)، به‌تازگی نسخه جدیدی از بازی منتشر شده است. در این نسخه بخش جدیدی با عنوان پرونده‌های عملیاتی اضافه شده است که یک رقابت جدی و دیدنی به همراه دارد. کسانی که فکر می‌کنند در بازی‌های استراتژیک بی‌رقیب هستند و بهتر از هر کسی می‌توانند نقشه‌چینی کنند و یک حمله تمام عیار داشته باشند، می‌توانند از این فرصت بهره‌مند شوند.

برخی از محله ها را هنوز کسی نتوانسته آزاد کند، کار هر کسی نیست، خیلی سخت هستند، باید دید چه کسی می تواند این عملیات را بهتر از دیگران انجام دهد. عملیات های مختلفی در پرونده های عملیاتی وجود دارد که هر یک پیچیدگی خاصی را دارند و مطمئنا هر کسی نمی تواند این عملیات ها را بسادگی انجام بدهد. اما مهم این است که چه کسی بهتر از همه می تواند این عملیات ها را تکمیل کند. حتی صدم ثانیه هم در تعیین نفر اول اهمیت دارد و رقابت بسیار تنگاتنگی برای تعیین نفر اول وجود دارد. برای انجام هر عملیات 1 هفته زمان وجود دارد و در این مدت باید شانس خودتان را امتحان کنید. در پایان هفته، نفرات برتر تعیین شده و جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

.

دوستان خوب در گنگ

اگر هم تا بحال بازی های استراتژیک را امتحان نکرده اید، کافی است یک بار توانایی های خودتان را محک بزنید، بهترین کار این است که عضو یک گنگ بشین ، تا هم یاد بگیرید چگونه یک نقشه خوب بچینید و هم اینکه دوستان خوبی پیدا کنید.

بازی استراتژیک ایرانی گنگ استایل - اگر هم تا بحال بازی های استراتژیک را امتحان نکرده اید، کافی است یک بار توانایی های خودتان را محک بزنید، بهترین کار این است که عضو یک گنگ بشین ، تا هم یاد بگیرید چگونه یک نقشه خوب بچینید و هم اینکه دوستان خوبی پیدا کنید.

.

چند نکته در مورد پرونده های عملیاتی:

– شما می توانید به تعداد نامحدود عملیات را تکرار کنید.

– نیروهایی که در عملیات در اختیار شما هستند، از محله های دیگر داوطلب شدند و نیاز نیست نگران زخمی شدن آنها باشید.

– هر کسی که بهترین عملکرد را در اجرای عملیات داشته باشد، جایزه های خوبی می تواند دریافت کند.

– می توانید مرتب رتبه خود را در بین باقی کسانی که در عملیات شرکت کرده اند چک کنید.

– تا هر اندازه که در حمله تخریب داشته باشید، غنایم دریافت می کنید تا اینکه تخریب به 100 درصد برسد.

– وقتی تخریب 100 درصد شد ، دیگر غنایم جدیدی وجود ندارد ، اما برای جایزه رتبه بندی می توانید همچنان در حملات شرکت کنید.

– یادتان باشد زمان شرکت در عملیات محدود است و پس از اتمام زمان دیگر نمی شود در آن عملیات شرکت کرد.

– همه جوایز شامل جوایز رتبه بندی و غنایم پس از اتمام مهلت شرکت در عملیات تقسیم می شوند.

.

بازی استراتژیک ایرانی گنگ استایل - بازی استراتژیک ایرانی گنگ استایل ( GangStyle ) داستان گروهی از افراد است که در پی تخریب و غارت شهر توسط افراد شرور ، در تلاش هستند تا با تشکیل گروه ، قبیله یا اتحاد ( کلن ) شهر خود را دوباره ساخته و با استراتژی مناسب با آنها مقابله کنند.

.

داستان گنگ استایل:

بازی استراتژیک ایرانی گنگ استایل ( GangStyle ) داستان گروهی از افراد است که در پی تخریب و غارت شهر توسط افراد شرور ، در تلاش هستند تا با تشکیل گروه ، قبیله یا اتحاد ( کلن ) شهر خود را دوباره ساخته و با استراتژی مناسب با آنها مقابله کنند. شما مسئول اداره شهر خواهید بود و با استخدام افراد مختلف و راه اندازی کسب و کار های گوناگون ، منابع مالی خود را افزایش داده و به کمک آن توان دفاعی شهر را آنقدر مستحکم خواهید کرد که دیگر هیچکسی نتواند به سادگی به شما حمله نماید و سپس به کمک دیگر شهر ها رفته و آنها را آزاد می کنید تا دوباره مردم به شهر بازگردند.

بازی استراتژیک ایرانی گنگ استایل - شما مسئول اداره شهر خواهید بود و با استخدام افراد مختلف و راه اندازی کسب و کار های گوناگون ، منابع مالی خود را افزایش داده و به کمک آن توان دفاعی شهر را آنقدر مستحکم خواهید کرد که دیگر هیچکسی نتواند به سادگی به شما حمله نماید و سپس به کمک دیگر شهر ها رفته و آنها را آزاد می کنید تا دوباره مردم به شهر بازگردند.

بازی گنگ استایل به صورت استراتژیک اجتماعی و تحت دستگاه های هوشمند همراه و بر روی سیستم عامل اندروید و iOS قابل استفاده خواهد بود.

همچنین علاقمندان جهت ارتباط با بخش توسعه و گزارش اشکالات می توانند از ایمیل support [at] lipinic [dot] com استفاده نمایند.

بازی استراتژیک ایرانی گنگ استایل - پس از موفقیت و استقبال از نسخه بتا بازی استراتژیک ایرانی گنگ استایل (GangStyle)، به‌تازگی نسخه جدیدی از بازی منتشر شده است. در این نسخه بخش جدیدی با عنوان پرونده‌های عملیاتی اضافه شده است که یک رقابت جدی و دیدنی به همراه دارد. کسانی که فکر می‌کنند در بازی‌های استراتژیک بی‌رقیب هستند و بهتر از هر کسی می‌توانند نقشه‌چینی کنند و یک حمله تمام عیار داشته باشند، می‌توانند از این فرصت بهره‌مند شوند.

.

دانلود رایگان بازی گنگ استایل:

نسخه اندروید: کافه بازار

نسخه آی او اس: app store

آدرس وب سایت :  Lipinic.com

کانال تلگرام : telegram.me/GangStyle

.

.


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر