;
coinex

انتشار تصویر گلکسی اس 7 اکتیو به رنگ کویری

انتشار تصویر گلکسی اس 7 اکتیو به رنگ کویری

شرکت سامسونگ از زمان عرضه گوشی گلکسی اس 4، همواره نسخه اکتیو گوشی های خود را نیز عرضه کرده است. سری اکتیو گوشی های سامسونگ مشخصات پرچمدار آن سال را در خود خواهند داشت و گوشی های بسیار مقاوم تری هستند. به نظر می رسد که امسال نیز شاهد عرضه گوشی گلکسی اس 7 اکتیو باشیم.

این روز ها انتشار اطلاعات و تصاویر در مورد مشخصات گوشی هایی که هنوز معرفی نشده اند موضوع عجیبی نیست و کاملاً رایج است. از آنجا که پول زیادی صرف تبلیغات این گوشی ها می شود و به طبع هزینه عرضه این گوشی ها نیز بالا خواهد بود، مردم بیشتری درگیر فرآیند معرفی آن گوشی خواهند شد. گوشی گلکسی اس 7 اکتیو سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیست و پیش از معرفی رسمی این گوشی شاهد انتشار تصاویر و رندر های مختلف منتسب با این گوشی بوده ایم. در حال حاضر نیز فاش کننده معروف اطلاعات یعنی @Evleaks عکس های دیگری از این دستگاه را به اشتراک گذاشته است.

به نظر می رسد گوشی گلکسی اس 7 اکتیو کویری رنگ باشد. با توجه به این که نسخه اکتیو گوشی های گلکسی اس سامسونگ از زمان گلکسی اس 4 توسط AT&T عرضه می شد پیش بینی می شود که امسال هم با نسخه اکتیو گلکسی اس 7 مواجه شویم. از لحاظ ظاهری این گوشی شباهت زیادی به نسخه سال گذشته خود دارد و از لحاظ سخت افزاری و داخلی، مشخصات آن کاملاً مشابه گلکسی اس 7 خواهد بود. با این تفاوت که ورژن بهبود یافته ای از چیپ ست اسنپدارگون 820 در این گوشی به کار گرفته شده و دوربین 12 مگاپیکسلی آن کمی ارتقا یافته است.

اگر با خانواده گلکسی اس اکتیو سامسونگ آشنایی ندارید باید بگوییم که این گوشی ها هر ساله پس از عرضه پرچمدار سری اس تولید می شوند و از لحاظ سخت افزاری کاملاً شبیه به همان پرچمدار خواهند بود. اما عمده تفاوت این سری گوشی ها در میزان مقاومت آن ها است و از لحاظ استاندارد های IP در سطح بالاتری از مقاومت در برابر آب، گرد و غبار و ضربه قرار دارند. بنابراین اگر جزو دسته افرادی هستید که به یک گوشی با مشخصات فنی بالا و همچنین مقاومت بالا در برابر ضربه نیازمندید گوشی گلکسی اس 7 اکتیو می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. زمان عرضه رسمی گوشی هنوز مشخص نشده است اما به نظر می رسد که به زودی شاهد وقوع این اتفاق خواهیم بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر