;
coinex

معرفی اپلیکیشن هوشمند الو در کنفرانس I/O 2016

معرفی اپلیکیشن هوشمند الو در کنفرانس I/O 2016

اپلیکیشن هوشمند الو ، یک برنامه ی کاربردی پیام رسان است که به مرور زمان آموزش می بیند.

گوگل در کنفرانس I/O 2016 به معرفی یک اپلیکیشن هوشمند پیام رسان پرداخت که با نام Allo (الو) شناخته می شود. اپلیکیشن هوشمند الو بر پایه ی شماره تلفن شما فعال می شود و به مرور زمان از تجربه و عملکرد شما استفاده کرده و چیزهای جدید را می آموزد؛ بدین ترتیب هر روز هوشمند تر می شود. علاوه بر این، می توانید صورتک های احساسی بیشتری را به پیام های خود اضافه کنید؛ تعداد آنها با اپلیکیشن های سابق، قابل مقایسه نیست.

جالب تر اینکه، با زمزمه کردن و یا فریاد کشیدن، فونت نوشته های شما در اپلیکیشن هوشمند الو تغییر می کند و متناسب با لحن بیان شما خواهد بود. این عملکرد با فشار دادن دکمه ی “ارسال” (send) و کشیدن آن به قسمت بالا یا پایین صفحه، انجام می شود تا سطح احساس شما را مشخص کند.

با قابلیت اینک (جوهر) می توانید قبل از ارسال عکس، روی آنها نقاشی کرده و یا استیکر و اموجی اضافه کنید. اپلیکیشن هوشمند الو همچنین از سیستم ریپلی هوشمند نیز برخوردار است. در این قابلیت نیز می توانید از اموجی استفاده کنید؛ این ویژگی به ارسال پیام های متنی محدود نشده و در پیام های تصویری نیز قابل استفاده است. برای مثال، اگر عکسی از یک سگ را دریافت کنید، پاسخی که به تصویر داده می شود مربوط به سگ ها خواهد بود.

لازم به ذکر است که گوگل قصد دارد ویژگی “دستیار” خود را نیز در اپلیکیشن هوشمند الو بگنجاند. برای مثال، اگر با یکی از دوستانتان درباره ی غذاهای ایتالیایی حرف می زنید، به شما پیشنهاد می شود لیستی از رستوران های ایتالیایی را به کسانی که با آنها در ارتباط هستید، نشان دهید. اگر شما و دوستانتان، رستوران مورد نظر را انتخاب کنید، دستیار گوگل با استفاده از OpenTable، برایتان میز رزرو می کند. دستیار گوگل بسیار اجتماعی است، صحبت کردن با او مانند صحبت کردن با انسان هاست.

کاربر به راحتی می تواند با نوشتن @google، دستیار گوگل را فراخوان دهد. برای مثال می توانید عبارت @google funny cat pics (عکس های بامزه ی گربه ها) را تایپ کنید، پاسخ دستیار هوشمند در چت ظاهر می شود. دستیار گوگل در چت های گروهی نیز به شما پاسخ می دهد و تنها معطوف به چت خصوصی نیست.

اگر کلافه اید و می خواهید بازی کنید، باز هم دستیار گوگل به کمک شما می آید. یک بازی اموجی تعبیه شده که در آن باید تشخیص دهید هر کدام از اموجی ها، بیانگر چه احساسی هستند. توسعه دهندگان می توانند شرایطی را فراهم کنند که دستیار گوگل نیز بتواند با دیگران بازی کند.

ویژگی های جالب دیگری نیز در اپلیکیشن هوشمند الو قرار دارد. برخی کاربران ترجیح می دهند که توسط سایر افراد دیده نشوند؛ بدین منظور، مود ناشناس در اپلیکیشن هوشمند الو تعبیه شده است. در این حالت، تمام پیام ها کدگذاری شده، پیام ها بدون اعلام زمان بوده و مشخصات ارسال کننده و دریافت کننده مخفی می ماند. به محض اینکه مود ناشناس را فعال کنید، هر کاری که انجام داده اید محو می شود.

اپلیکیشن هوشمند الو ، تابستان امسال برای سیستم عامل های iOS و اندروید در دسترس خواهد بود.

.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر