;
coinex

اولویت بندی زبان های متعدد در اندروید N

اندروید N برای کاربران گوشی های هوشمند چند زبانه، عملکرد متفاوتی خواهد داشت.

اندروید N برای کاربران گوشی های هوشمند چند زبانه، عملکرد متفاوتی خواهد داشت.

در میان سایر ویژگی های اندروید N که روز گذشته در کنفرانس I/O 2016 به نمایش گذاشته شد، توانایی اولویت بندی زبان های متعدد برای کاربران گوشی های هوشمند چند زبانه را می توان یکی از جالب ترین آنها دانست.

پیش نمایش نسخه ی سوم توسعه دهندگان اندروید N روز گذشته منتشر شد. نسخه ی بعدی اندروید، پاییز امسال منتشر می شود.

پشتیبانی از چند زبان، به عنوان یک ویژگی جدید در اندروید محسوب نمی شود؛ رقبای اندرویدی مانند iOS و ویندوز فون ها نیز از این قابلیت برخوردارند. با اینحال، اندروید N اولین نسخه ی اندرویدی است که می تواند بیش از یک زبان را به صورت فعال، لود کرده و تغییر دادن و استفاده از آن را راحت تر کرده است.

این ویژگی که با نام Multi-Locale (چند زبان) شناخته می شود، شرایطی را فراهم می کند که کاربر بتواند لیستی از زبان های مختلف را نصب کرده و به راحتی آنها را اولیت بندی کند. جالب تر اینکه، اپلیکیشن هایی که از ویژگی چند زبانه پشتیبانی می کنند، متناسب با انتخاب اول کاربر، تغییر زبان می دهند؛ درصورتیکه توانایی پشتیبانی از آن زبان را نداشته باشد، با زبان دوم تطابق پیدا می کند؛ این روند تا پیدا کردن یکی از زبان های قابل پشتیبانی ادامه خواهد داشت. این ویژگی برای کاربرانی که قصد دارند از اپلیکیشن ها و بازی های مخصوص یک کشور استفاده کنند، مفید خواهد بود.

.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر