;
coinex

در سال 2015 بیش از 600 نوع گوشی هوشمند اندرویدی عرضه شد

در سال 2015 بیش از 600 میلیون گوشی هوشمند اندرویدی عرضه شد

اگر از کاربران پرسیده شود که در سال گذشته چند نوع گوشی هوشمند اندرویدی عرضه شد، بدون شک ابتدا به شمارش گوشی های سری گلکسی سامسونگ، ال جی و دیگر برند های معروف این صنعت خواهند پرداخت. اما اگر آن دسته از کاربرانی که اخبار تکنولوژی را دنبال می کنند سوال کنید احتمالاً نام شرکت های چینی همچون هواوی، لنوو، شیائومی میزو را نیز لحاظ خواهند کرد.

به هر حال فردی درباره صنعت گوشی هوشمند اطلاعاتی دارد و به راحتی می تواند موبایل های مختلفی را نام ببرد اما این سوال که در یک سال چند نوع گوشی هوشمند اندرویدی عرضه شده است سوال بسیار سختی است که جواب آن از عهده هر شخصی بر نخواهد آمد.

در مجموع بر خلاف تصورتان، تعداد گوشی های هوشمند اندرویدی عرضه شده در سال 2015 بیشتر از آن چیزی است که فکرش را بکنید. بنا به گزارش گوگل در سال گذشته بیش از 600 نوع گوشی هوشمند اندرویدی وارد بازار شده بود.

این رقم بالا نشان می دهد که بازار رقابت در گوشی های اندرویدی بسیار داغ است و سالانه حدود صدها نوع گوشی اندرویدی اعم از پرچمدار، میان رده و پایین رده وارد بازار می شود. این موضوع می تواند نشان دهد که تنوع گوشی های اندرویدی از لحاظ نوع، رنگ، اندازه و قدرت پردازش بسیار بالا است و هر مدل گوشی ای که مد نظر داشته باشید را می توان در بازر یافت و این در واقع زیبایی پلتفرم اندروید است.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر