;
coinex

دستیار دیجیتال گوگل قابلیت چت با کاربر را پشتیبانی می کند

دستیار دیجیتال گوگل قابلیت چت با کاربر را پشتیبانی می کند و با نام Google Assistant  جایگزین Google Now می شود.

دستیار دیجیتال گوگل قابلیت چت با کاربر را پشتیبانی می کند و با نام Google Assistant جایگزین Google Now می شود.

گوگل در کنفرانس I/O روز چهارشنبه اعلام کرد که برای افزایش سودمندی دستیار دیجیتالی خود که تحت عنوان “OK Google” یا “Google Now” شناخته شده است، توانایی آن را برای ترغیب مکالمه ی دوطرفه بهبود بخشیده است.

در کنفرانس توسعه دهندگان سالانه ی این کمپانی؛ کنفرانس I/O 2016، ساندار پیچای از چشم انداز این کمپانی در رابطه با این دستیار دیجیتالی سخن گفت و بیان کرد که قصد دارد این دستیار دیجیتالی را برای کاربران باارزش تر و سودمندتر کند و همچنین به گوگل کمک کند تا ارتباطات عمیقتری  با مخاطبان خود برقرار کند.

این کمپانی پیش از این، از دستیار صوتی Google Now بهره می برد که به عنوان نسخه ی کنترل شده با صوت از سرویس جستجوی گوگل کار می کرد؛ این قابلیت به کاربران این امکان را می داد که با استفاده از گوشی های هوشمند اندرویدی و یا اپلیکیشن گوگل سوال های خاصی بپرسند، جهت ها را بیابند یا آب و هوا را بررسی کنند. اما گوگل به دنبال تعامل بیشتر با کاربران است و به این ترتیب دستیار دیجیتالی جدید “Google Assistant” را معرفی می کند که کاربر می تواند در آن گفتگوی دوطرفه داشته باشد.

این تلاش گوگل در پاسخ به اپل، آمازون و مایکروسافت است که همه دستیارهای دیجیتالی هوشمند خود را دارند و در حال کار بر روی پیش بینی بهتر و درک کاربرانشان هستند. جدا از این باید بگوییم که فیسبوک هم در حال کار بر روی نرم افزار هوش مصنوعی و چت بات های خود است که می توانند به سوالات کاربران پاسخ دهند.

گوگل اعلام کرد که قصد دارد دستیار دیجیتالی خود را به دستگاه های خیلی بیشتری اضافه کند. بنابراین افراد می توانند از آن در خانه، محل کار یا در اتومبیل خود استفاده کنند. این می تواند فراتر از مرورگرهای وب و گوشی های هوشمند به گسترش قابلیت های جستجوی قدرتمند گوگل کمک کند.

این دستیار دیجیتال گوگل با استفاده از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی می تواند با یادگیری الگوها و اولویت های کاربران، شرایط بهتری را برای آنها فراهم کند و اساسا یک گوگل شخصی سازی شده برای هر کاربر ایجاد می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: cnet


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر