;
coinex

آیا اندروید N نسخه اندروید 7.0 است؟!

امروز، پس از کنفرانس I/O 2016 گوگل، اطلاعات زیادی در مورد اندروید N منتشر شده است.

امروز، پس از کنفرانس I/O 2016  گوگل، اطلاعات زیادی در مورد اندروید N منتشر شده است. از جمله ویژگی های جدیدی که با این نسخه معرفی شد، بهبود ویژگی های موجود مانند Doze و به روز رسانی به نسخه بتای اندروید N است که به نظر می رسد به مراتب با ثبات تر باشد. اما، گوگل دوست دارد زوایایی از اندروید N را تا انتشار نسخه ی نهایی، پنهان باقی بگذارد.
گوگل همیشه به عنوان یک نماد برای نشان دادن شماره ی نسخه ی اندروید جدید، در اسکرین شات هایی که از آن نسخه در هنگام معرفی ویژگی ها نشان می دهد، ساعت سیستم را با شماره ی نسخه ی جدید تطابق می دهد. این عمل در آخرین نسخه های به روز شده ی سیستم عامل اندروید دیده شده است. اینکه آیا این بار نیز این اتفاق افتاده باشد یا خیر، به هر حال تمام اسکرین شات هایی که در سخنرانی کنفرانس I/o 2016 گوگل به نمایش درامد، همه ساعت 07:00 را نشان می داد. احتمالا این بدان معنی است که اندروید N نسخه  اندروید 7.0 است.
همچنین در حالت کلی نیز احساس می شود که اندروید N، اندروید 7.0 ، باشد، زیرا گوگل تمایل دارد که در به روز رسانی بزرگ با ویژگی های جدید و متعدد، از شماره نسخه های کامل استفاده کند. البته، اسکرین شات های سایت Android Developer برای اندروید N عمدتا زمان 12:00، را نشان می دهند، بنابراین ممکن است چنین چیزی نباشد و شماره ی نسخه ی اندروید جدید،  اندروید 7.0 انام گذاری نشود. باید منتظر ماند و دید.

در تصاویر زیر می توانید اسکرین شات هایی را که از نسخه ی احتمالی اندروید 7.0 در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل به نمایش درآمد ببینید.

اندروید N تمام اسکرین شات هایی که در سخنرانی کنفرانس I/o 2016 گوگل به نمایش درامد، تمام اسکرین شات هایی که در سخنرانی کنفرانس I/o 2016 گوگل به نمایش درامد، همه ساعت 07:00 را نشان می داد. احتمالا این بدان معنی است که اندروید N نسخه اندروید 7.0 است. تمام اسکرین شات هایی که در سخنرانی کنفرانس I/o 2016 گوگل به نمایش درامد، همه ساعت 07:00 را نشان می داد..

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر