;
coinex

معرفی اپلیکیشن های فوری اندروید در کنفرانس I/O 2016

اپلیکیشن های فوری اندروید (Instant) به زودی شرایطی را فراهم می کند که بدون نیاز به نصب، اپلیکیشن ها را اجرا کنید.

اپلیکیشن های فوری اندروید (Instant) به زودی شرایطی را فراهم می کند که بدون نیاز به نصب، اپلیکیشن ها را اجرا کنید.

گوگل روز گذشته در کنفرانس I/O 2016، به منظور اجرای سریع تر برنامه های کاربردی، اپلیکیشن های فوری اندروید را معرفی کرد. این اپلیکیشن ها بدون نیاز به نصب و اجرای آنها از روی کلود، درست مانند کلیک روی لینک ها در صفحات وب، فورا روی دستگاه اجرا می شوند.

اپلیکیشن ها به ماژول ها تقسیم می شوند، بدین ترتیب به گوگل پلی اجازه داده می شود تنها بخشی که در آن لحظه نیاز داریم را دانلود کند. تنها با چند کلیلک می توانید بخش های دیگر را اینستال کنید؛ و به صورت همزمان، از بخش مورد نیاز خود استفاده کنید. برای مثال، با اپلیکیشن های فوری اندروید می توانید روی یک لینک از محصولات و یا برنامه های فروشگاه آنلاین کلیک کنید و مستقیما به صفحه ی اپلیکیشن های فروشگاه ارجاع داده می شوید.

توسعه دهندگان می توانند اپلیکیشن های فعلی را آپدیت کرده و آنها را برای گوگل پلی و استفاده از این ویژگی، ماژولار کنند. علاوه بر این، کاربران می توانند از روش های بیشتری برای یافتن اپلیکیشن مورد نظر بهره ببرند و محدود به استفاده از گوگل پلی نیستند. اپلیکیشن های فوری اندروید با دستگاه های اندرویدی که نسخه ی 4.1 آن را اجرا می کنند نیز، سازگار خواهند شد.

گوگل خاطر نشان کرد که اپلیکیشن های فوری به زودی آماده نمی شوند. در حال حاضر، تنها برای بخشی از توسعه دهندگان فعال شده و به مروز زمان، برای توسعه دهندگان دیگر نیز در دسترس خواهد بود. کاربران تا اواخر سال 2016 از اپلیکیشن های فوری اندروید بهره مند می شوند.

.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر