;
coinex

استون مارتین از کانسپت ونکویش زاگاتو رونمایی کرد

کانسپت ونکویش زاگاتو ، جدیدترین طراحی استون مارتین است که قدرت طراحی این کمپانی را به رخ می کشد.

کانسپت ونکویش زاگاتو ، جدیدترین طراحی استون مارتین است که قدرت طراحی این کمپانی را به رخ می کشد.

اگر بخواهیم یکی از قدرت های استون مارتین را نام ببریم، توانایی آن در طراحی ماشین های زیباست؛ این کمپانی به خوبی می داند که چگونه ماشین های شگفت انگیز و زیبا طراحی کند.

این ویژگی، در ماه مارچ با ماشین اسپرت جدید دی بی 11 به نمایش گذاشته شد. اما امروز، استون مارتین از شاهکار دیگری رونمایی کرد: کانسپت ونکویش زاگاتو (Vanquish Zagato). این ماشین به خوبی از استانداردهای زیبایی، که ماشین های اسپرت امروزی نیاز دارند برخوردار است.

با هم نگاهی می اندازیم به کانسپت ونکویش زاگاتو ؛ با تکرا همراه شوید.

.

طراحی این ماشین با همکاری شرکت ایتالیایی زاگاتو انجام شده است. این دو شرکت از سال 1960، برای تولید ماشین های زیبا همکاری می کنند.

طراحی این ماشین با همکاری شرکت ایتالیایی زاگاتو انجام شده است. این دو شرکت از سال 1960، برای تولید ماشین های زیبا همکاری می کنند..

تمام پنل های بدنه ی کانسپت ونکویش زاگاتو از جنس فیبر کربن است.

تمام پنل های بدنه ی کانسپت ونکویش زاگاتو از جنس فیبر کربن است..

طراحی عقب این هاچ بک زیبا، از یک اسپویلر جمع شدنی و 4 لوله ی اگزوز تشکیل شده است؛ لوله های اگزوز پشت سپر فیبر کربنی و دفیوزر آن پنهان شده اند.

طراحی عقب این هاچ بک زیبا، از یک اسپویلر جمع شدنی و 4 لوله ی اگزوز تشکیل شده است؛ لوله های اگزوز پشت سپر فیبر کربنی و دفیوزر آن پنهان شده اند..

هنوز اطلاعات دقیقی از قدرت موتور آن در دست نیست؛ اما با توجه به شناختی که از استون مارتین داریم، و با توجه به چهار لوله ی اگزوز آن، به نظر می رسد که قدرت موتور آن معادل 592 اسب بخار باشد.

.

طراحی داخلی کانسپت ونکویش زاگاتو از ویژگی های منحصر به فرد برخوردار نیست؛ البته اگر طراحی کاملا لوکس را یک مساله ی عادی بدانید.

طراحی داخلی کانسپت ونکویش زاگاتو از ویژگی های منحصر به فرد برخوردار نیست؛ البته اگر طراحی کاملا لوکس را یک مساله ی عادی بدانید..

رونمایی رسمی و ظهور کانسپت ونکویش زاگاتو در دنیای واقعی، روز شنبه در ویلای کونکوسو الگالنزو در دریاچه ی کومو در ایتالیا، انجام خواهد شد.

رونمایی رسمی و ظهور کانسپت ونکویش زاگاتو در دنیای واقعی، روز شنبه در ویلای کونکوسو الگالنزو در دریاچه ی کومو در ایتالیا، انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است که این ماشین در مرحله ی کانسپت بوده و خبر دقیقی درباره ی تولید عمده ی آن در دست نیست. امیدواریم در این باره تصمیم درستی اتخاذ شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر