;
coinex

اپلیکیشن Mathpix معادلات دشوار ریاضی را حل می کند

اپلیکیشن Mathpix معادلات دشوار ریاضی را حل می کند

با اپلیکیشن Mathpix معادلات دشوار ریاضی را حل کنید.

ریاضی یکی از درس های شیرین  و در عین حال سخت برای اکثر افراد است. هم اکنون پیشرفت تکنولوژی تا جایی بوده است که معادلات ریاضی را توسط اپلیکیشن ها و ماشین حساب های مهندسی حل کنید بدون آنکه مجبور باشید روی آن مساله ی خاص فکر کنید. به لطف تکنولوژی تشخیص عکس، هم اکنون اپلیکیشنی به نام Mathpix توسعه یافته است که یک  اپلیکیشن آی او اس است و به شما این امکان را می دهد با دوربین گوشی خود به یک معادله ریاضی در یک مسئله اشاره کنید و آن را تنها در چند ثانیه برایتان حل می کند.

این رابط مانند هر اپلیکیشن دوربین استاندارد دیگر است: آن را بالای معادلات بگیرید و بکشید، سپس این اپلیکیشن آن را حل می کند و گرافی از پاسخ های آن را برای شما فراهم می کند. مفیدترین بخش مربوط به این اپلیکیشن، راهنمای گام به گامی است که روش های متعدد برای رسیدن به راه حل را برای هریک از آنها ارائه می دهد و بدین وسیله جنبه ی آموزشی هم دارد. این اپلیکیشن از تشخیص تصویر برای پردازش مسائل استفاده می کند و سرور آن برای حل مسائل سنگین و دشوار صدایی ایجاد می کند، بنابراین برای عمل به احتمال زیاد به اتصال به اینترنت هم نیاز دارد.

ایده ی Mathpix توسط یک دانشجوی دکتری استنفورد به نام Nico Jimenez داده شده است. از دیگر توسعه دهندگان این اپلیکیشن Lee و August Trollback هستند. در کل باید بگوییم که این اپلیکیشن فوق العاده است چراکه به عنوان اولین تشخیص دهنده بصری ست که دستخط مربوط به مسائل ریاضی را تشخیص می دهد و آن را حل می کند.

.

لینک دانلود برای آی او اس: http://mathpix.com

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    اصلا کار نمیکنه فرمولایی که خوشون به عنوان نمونه گذاشتم هم کار نمیکنه

    پاسخ

    سلام چرا من کار نمیکنه عکس میگرم ازش ولی جواب نمیاد 

    پاسخ

    دوست عزیز اگر به وب سایت این اپلیکیشن مراجعه کنید بیشتر با نحوه عملکردش آشنا می شید. مشکل شما هم شاید از اینجا ناشی بشه که نمی تونه فرمول ها رو تشخیص بده. اگر با خط خودتان فرمول ها رو نوشتید سعی کنید این بار تمیز تر بنویسید و اگر هم فرمول ها تایپ شده هستند شاید کوچک نوشته شده اند. به نظرم برای چندین فرمول امتحان کنید. متاسفانه تنها راهنمایی که به ذهنم می رسد همین هاست و امیدوارم که برای شما هم جواب بده.

    پاسخ

    سلامیه لینک دانلود هم میگذاشتین بد نبود

    پاسخ