;
coinex

اندروید N برای پرچمداران سامسونگ در 3 ماهه آخر سال عرضه خواهد شد

اندروید N برای پرچمداران سامسونگ در 3 ماهه آخر سال عرضه خواهد شد

پرده برداری از اندروید N ، بدون شک بسیاری را هیجان زده کرد. اما برای کابران پرچمدارن سامسونگ این موضوع کمی عجیب بود. چرا که گوگل پیش نمایش نسخه بعدی سیستم عامل خود را عرضه کرد اما سامسونگ هنوز آپدیت اندروید 6 مارشمالو را برای گوشی های پرچمدارش در خیلی از مناطق عرضه نکرده است.

این غول کره ای طی ماه های گذشته، به صورت آهسته و پیوسته اندروید 6 مارشمالو را در مناطق مختلف عرضه کرده و در حال ادامه این روند است. حالا به نظر می رسد که اندروید N نیز برای گوشی های سطح بالای این شرکت تا اواخر سال جاری در دسترس قرار خواهد گرفت.

سه ماهه آخر سال معولاً زمانی است که سامسونگ آپدیت های بزرگی را عرضه می کند. البته بدان معنا نیست که همیشه در این بازه زمانی منتظر ارائه آپدیت های بزرگ توسط غول کره ای باشیم. برای مثال عرضه نسخه بتا اندروید 6 مارشمالو برای گوشی های گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج از ماه دسامبر سال گذشته آغاز شد اما نسخه نهایی این آپدیت در ماه ژانویه و فقط در کشور کره جنوبی در دسترس کاربران قرار گرفت. به احتمال زیاد سامسونگ پیش از آغاز سال 2017 اندروید N را به گوشی های پرچمدار خود خواهد آورد اما به مانند سال گذشته این بروزرسانی در برخی مناطق و در اختیار کاربران محدودی قرار خواهد گرفت و چند ماه بعد عرضه جهانی آن صورت می گیرد.

 با توجه به سرعت عمل گوگل در ارائه اندروید N این احتمال وجود دارد که سامسونگ نیز از این رویه پیروی کند. این شرکت نرم افزار خود را به پایداری خوبی رسانده است و همچنین این بخش نرم افزاری سازگاری بسیار خوبی با پرچمداران سال 2015 و 2016 خود دارد. بنابراین ممکن است اندروید N با سرعت بیشری در اختیار کاربران قرار گیرد و در بازه زمانی کوتاه شاهد عرضه اندروید N برای تعدادی از دستگاه های سامسونگ باشیم. گفته می شود گوشی های گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج، گلکسی اس 6 اج پلاس، گلکسی اس 7، گلکسی اس 7 اج و گلکسی نوت 5 نخستین گوشی هایی خواهند بود که اندروید N را دریافت خواهند کرد. در بخش تبلت نیز به نظر می رسد که گلگسی تب S2 در سال 2017 اندروید N را دریافت کند.

اما همان طور که می دانید شرکت سامسونگ گوشی گلکسی نوت 6 خود را به زودی عرضه خواهد کرد و سوالی که وجود دارد این است که گلکسی نوت 6 با اندروید N عرضه خواهد شد یا اندروید مارشمالو؟ گفته می شود که توسعه نرم افزاری این محصول هنوز مرحله اولیه خود را طی می کند و در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست.

.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر