;
coinex

باز کردن مک با تاچ آی دی آیفون

 ممکن است خیلی زود درآینده ای نه چندان دور، بتوانید مک را به وسیله ی تاچ آی دی آیفون خود باز کنید.
ممکن است خیلی زود درآینده ای نه چندان دور، بتوانید مک را به وسیله ی تاچ آی دی آیفون خود باز کنید.
آن طور که به نظر می رسد، اپل به دنبال این است که روش هایی ایجاد کند تا دستگاه های خود را در کنار یکدیگر قرار دهد. زیرا اخیرا علاوه بر اخبار باز کردن قفل مک با استفاده از آیفون، شایعه شده است که احتمالا به زودی سیری راه خود را به پلت فرم سیستم عامل مک باز می کند، در این شایعه در مورد چگونگی روند استفاده از سیری برای اتصال آیفون و مک نیز گفته شده است.
آخرین گزارشات نشان می دهد که سیستم عامل Mac OS X 10.12 احتمالا یک ویژگی جدید به همراه خواهد داشت که اجازه می دهد تا کاربر مک خود را با استفاده از اسکنر اثر انگشت تاچ آی دی دستگاه iOS خود باز کند. در عمل، کاربر باید برای اقدام در جهت این قابلیت، در نزدیکی مک باشد. به احتمال زیاد باید گوشی خود را از طریق بلوتوث برای تایید نزدیکی و ایجاد اتصال به مک وصل کند، سپس تاچ آی دی آیفون می تواند برای باز کردن مک مورد استفاده قرار گیرد.
اگر بخواهیم مزیت بازکردن مک با تاچ آی دی آیفون را به صورت مختصر بیان کنیم، ممکن است بتوان آن را یکی از ساده ترین روش ها برای امنیت کامپیوتر در نظر گرفت. اشاراتی شده است که احتمالا گزینه ای برای استفاده از اپل واچ به منظور باز کردن مک وجود خواهد داشت، اما معلوم نیست که در آینده نزدیک شاهد آن باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر