;
coinex

کروم بوک جدید لنوو با نام N42 و به قیمت 199 دلار معرفی شد

کروم بوک جدید لنوو با نام N42 و به قیمت 199 دلار معرفی شد

شرکت چینی لنوو به تازگی یک کروم بوک جدید از سری N خود را معرفی کرد. به مانند دیگر لپ تاپ های مبتنی بر سیستم عامل کروم، این لپ تاپ نیز به منظور آموزشی و استفاده دانش آموزان در آمریکا طراحی شده است. کروم بوک جدید لنوو N42 نام دارد و از طراحی مستحکم و بدنه قوی برخوردار است. از ویژگی های مقاومتی این لپ تاپ می توان به پورت های تقویت شده، لولای قوی تر، صفحه کلید ضد آب با کلید های مستحکم اشاره کرد که باعث حفاظت بهتر دستگاه در برابر آسیب های تصادفی می شوند. گفته می شود قیمت کروم بوک N42 لنوو حدوداً 199 دلار خواهد بود.

این دستگاه صفحه نمایش 14 اینچی دارد و دارای 4 گیگابایت رم خواهد بود و میزان فضای ذخیره سازی در نظر گرفته شده برای آن 32 گیگابایت است. مشخص نیست که قیمت 199 دلاری برای نسخه پایه این لپ تاپ است یا خیر. اما به نظر می رسد که قیمت ورژن های دیگر این لپ تاپ با میزان رم و حافظه داخلی بیشتر گران تر خواهد بود. کروم بوک N42 لنوو در ماه ژوئن سال جاری عرضه خواهد شد. مدیر اجرایی بخش آمریکای شمالی لنوو اعلام کرده است که از فروش کروم بوک سری N بسیار راضی هستند و دلیل این فروش بالا را طراحی مقاوم و قیمت مناسب عنوان کرده است.

محبوبیت و فروش کروم بوک ها طی سال های گذشته افزایش یافته است و دلیل اصلی آن فروش بالای آن در مدارس آمریکا است. به نظر می رسد که کروم بوک ها قصد دارند تا جای PC ها را دربازار بگیرند و با سرعت در حال پیشروی هستند. با توجه به گزارشات اخیر فروش کروم بوک ها در سه ماهه اخیر از مک بوک ها پیشی گرفته است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنوبوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر