;
coinex

گلکسی C5 تائیدیه سازمان نظارتی FCC را دریافت کرد

گلکسی C5 تائیدیه سازمان نظارتی FCC را دریافت کرد

بعد از دریافت تائیدیه سازمان TENAA توسط گوشی سامسونگ گلکسی C5 حالا نوبت به سازمان نظارتی FCC رسیده است. گوشی با شماره مدل SM-C5000 به تازگی توانست تائیدیه FCC را نیز دریافت کند. انتظار می رود از این دستگاه طی برگزاری رویدادی اختصاصی در تاریخ 5 شنبه 26 می رونمایی شود. البته انتظار می رود تا از گوشی گلگسی C7 نیز در همان روز رونمایی شود هر چند که این گوشی تا کنون نه مجوز های لازم TENAA را کسب نموده و نه FCC.

اسناد منتشر شده توسط FCC تائید کننده این است که گوشی گلکسی C5 دارای باتری با ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت است. پیش از این TENAA نیز برخی مشخصات این گوشی را فاش کرده بود و بنا بر آن، گوشی گلکسی C5 دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی از نوع AMOLED است و رزولوشن 1080 در 1920 را ارائه می دهد. دوربین اصلی این دستگاه 16 مگاپیکسلی است و به منظور گرفتن عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 8 مگاپیکسلی در پنل جلوی گوشی تعبیه شده است.

قدرت پردازشی این دستگاه توسط چیپ ست اسنپدراگون 617 و پردازنده 8 هسته ای با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز و پرازنده گرافیکی آدرنو 405 تامین می شود. 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی ساختار حافظه گلکسی C5 را تشکیل می دهند. گفتنی است این گوشی کارت حافظه تا سقف 128 گیگابایت را نیز پشتیبانی می کند. از لحاظ اتصالاتی فناوری های 4G LTE، 3G، 2G، بلوتوث، USB و GPS را پشتیبانی می کند. گوشی گلکسی C5 ضخامت 6.7 میلی متر و وزن 153 گرم دارد. نخسه اندروید پیش نصب بر روی آن اندروید 6 مارشمالو خواد بود. قیمت و جزئیات بیشتر در مورد عرضه این گوشی پنج شنبه مشخص خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر