;
coinex

کدام ساعت های هوشمند آپدیت اندروید ور ۲ را دریافت می کنند؟

کدام ساعت های هوشمند آپدیت اندروید ور ۲ را دریافت می کنند؟

گوگل در کنفرانس I/O از بهبود اندروید ور و بزرگترین آپدیت این سیستم عامل سخن گفت. اندروید ور ۲ با قابلیت های واچ فیس بهبود یافته، ردیابی تناسب اندام بهتر، افزایش عمر باتری و گزینه ای برای عمل کردن مستقل اپلیکیشن ها بدون نیاز به هماهنگی با یک گوشی هوشمند معرفی شد. همچنین ویژگی های کیبورد و دست خط هم به آن اضافه شده است که در نوع خود ویژگی های جالبی هستند.

با این حال هنوز هم سوالاتی وجود دارند که گوگل به آنها پاسخ نداده است. به طور مثال ما هنوز تاریخ دقیق انتشار اندروید ور ۲ را نمی دانیم و فقط در این حد می دانیم که در پاییز سال جاری منتشر می شود.

اما از سوی دیگر چیزی که تاحدودی واضح تر است این موضوع است که کدامیک از ساعت های هوشمند اندروید ور موجود، این بروزرسانی اندروید ور ۲ را دریافت می کنند. نسخه ی دوم ال جی واچ اربن (LG Watch Urbane) و هواوی واچ (Huawei Watch) قطعا این نرم افزار جدید را دریافت خواهند کرد، چرا که در حال حاضر برای پیش نمایشی از این پلتفرم واجد شرایط هستند-توسعه دهندگان و همینطور افراد کنجکاو می توانند نسخه ی بتای اندروید ور ۲ را دانلود کنند و آن را امتحان کنند. همچنین از آنجایی که دو مدل نسل دوم موتو ۳۶۰ (Moto 360) و ایسوس زن واچ ۲ (Asus ZenWatch 2) در تصاویری بر روی صفحه وب تبلیغاتی این پلتفرم ظاهر شده اند، به نظر می رسد که این دو مدل هم این بروزرسانی را حتما دریافت خواهند کرد.

البته پوشیدنی های دیگری که اندروید ور را اجرا می کنند، ور ۲ را دریافت خواهند کرد. در ارتباط با این موضوع که کدام پوشیدنی ها می توانند این بروزرسانی را دریافت کنند هنوز هیچ گونه اطلاعاتی در دسترس نیست و باید منتظر اخبار بعدی در این رابطه باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر