;
coinex

انتشار آپدیت iOS 9.3.2 برای آیپد پروهای ۹.۷ اینچی متوقف شد

انتشار آپدیت iOS 9.3.2 برای آیپد پروهای ۹.۷ اینچی متوقف شد

انتشار آپدیت iOS 9.3.2 برای آیپد پروهای ۹.۷ اینچی متوقف شد.

اپل به دنبال تعداد فزاینده ی شکایت ها از iOS 9.3.2 در مدل های ۹.۷ اینچی آیپد پرو، بروزرسانی iOS 9.3.2 را متوقف کرد. کاربران آیپد پروی ۹.۷ اینچی که iOS 9.3.2 را نصب نکرده اند می توانند از هم اکنون iOS 9.3.1 را که به عنوان نسخه ی اخیر iOS 9 برای دانلود موجود است، استفاده کنند.

مدت کوتاهی پس از اینکه iOS 9.3.2 عرضه شد، MacRumors گزارش هایی را دریافت کرد مبنی بر این موضوع که این بروزرسانی بر روی برخی دستگاه های ۹.۷ اینچی آیپد پرو پیام “Error 56” را ایجاد می کند. البته این موضوع مربوط به همه ی دستگاه های آیپد پرو  و کاربران آنها نمی شود. در واقع این خطا به این صورت است که  هنگامی که کاربران دستگاه های خود را به آیتونز متصل می کنند، این پیام خطا از آنها می خواهد که دستگاه خود را ری استور کنند، اما با ری استور کردن آن هم این مشکل حل نمی شود.

در پی این گزارش ها، اپل درصدد رفع آن برآمده است ولی اقدامی که هم اکنون انجام داده است، متوقف کردن عرضه ی iOS 9.3.2 برای دستگاه های آیپد پرو است. کاربرانی که دستگاهشان این مشکل را دارد باید با پشتیبانی اپل تماس بگیرند.

اپل بیان کرده به دنبال رفع این مشکل است اما جزئیات بیشتری راجع به نحوه ی بروز این مشکل ارائه نمی دهد. آپدیت iOS 9.3.2 تا زمانی که این مشکل رفع شود، برای آیپد پرو در دسترس قرار نمی گیرد.

اپل به iMore گفته است که در حال کار بر روی رفع این مشکل است و در یک بروزرسانی جدید این مشکل را به زودی برطرف می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: macrumors


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر