;
coinex

آیا محصول واقعیت مجازی اپل به واقعیت نزدیک است؟

 

در مورد محصول واقعیت مجازی اپل ابهامات وشایعاتی وجود دارد، چندی پیش بیان شد که این کمپانی نیز قصد دارد وارد دنیای واقعیت مجازی شود.

در مورد محصول واقعیت مجازی اپل ابهامات وشایعاتی وجود دارد، چندی پیش بیان شد که این کمپانی نیز قصد دارد وارد دنیای واقعیت مجازی شود.

همانطور که می دانید، مدیر عامل شرکت اپل تیم کوک در حال حاضر در هند و در حال مذاکره و ملاقات با نخست وزیر این کشور است تا در مورد آینده ی دستگاه های این شرکت در هند در هر دو بخش ساخت و بخش خرده فروشی به توافقاتی برسند. جالب است بدانید که این اولین ملاقات تیم کوک در هند بود و این ملاقات با افتتاح یک مرکز توسعه اپل در این کشور همزمان شد.

ظاهرا، آقای کوک با تعدادی از افراد با نفوذ ملاقات داشته است. جلسات و رویداد های متشکل از افراد مهم و صاحب منصب بر پا شده است.

بازیگر هندی عمران هاشمی، ظاهرا با تیم کوک در یکی از این رویداد ها ملاقات داشته است. این بازیگر عکسی از مدیر عامل شرکت اپل در حالی که در کنار او و چند نفر دیگر ایستاده است در یکی از صفحات اجتماعی خود پست گذاشته است. کپشن این تصویر بسیار کنجکاو کننده است: “مشتاقانه در انتظار بخش واقعیت مجازی اپل “

واقعیت مجازی بخش جدیدی است، اما بسیاری از شرکت ها در تلاش هستند تا کاری خلاقانه و جذابی با آن انجام دهند. فرض اینکه اپل نیز احتمالا یک هدست واقعیت مجازی وارد بازار می کند شاید درست نباشد. در واقع، ما دیده ایم که این شرکت روی برخی از پتنت های واقعیت مجازی کار می کند و موقعیت های شغلی ایجاد کرده است که نشان می دهد در مورد سرمایه گذاری برای توسعه ی این بخش بسیار جدی است. اما با توجه به اینکه هیچ چیز رسمی اعلام نشده است و دانستن اینکه کوپرتینو چه میزان پروژه های خود را پنهان می کند، آیا ممکن است که تیم کوک جایی سرمایه گذاری می کند که به فرآیند تولید این شرکت گره نخورده باشد؟

شاید در این داستان سوء تفاهمی بوجود آمده باشد. تیم کوک در یک گفتگوی غیر رسمی در مورد بخش واقعیت مجازی اندروید بیان کرده بود که شاید اپل روی یک هدست ظاهری واقعیت مجازی کار کند و شاید هم هیچگاه این اتفاق رخ ندهد. شاید کپشن عکس بازیگر هندی مربوط به بخشی از این مکالمه ی غیر رسمی بین کوک و نخست وزیر هند باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر