;
coinex

سفارش فوق العاده بالای اپل از دستگاه آیفون ۷ در سال جاری

سفارش فوق العاده بالای اپل از دستگاه آیفون ۷ در سال جاری

تیم کوک پیش از این گفته بود که آیفون بعدی شامل چیزهایی ست که “حتی همین حالا هم نمی دانید که چقدر به آنها نیاز دارید”، که ما فرض کردیم این هم به عنوان بخشی از بازاریابی معمول اپل بوده است. بدیهی ست که کوک برای جبران کاهش فروش فصل گذشته باید آیفون بعدی را ارتقا دهد، اما به نظر می رسد که اپل بر این باور است که دستگاه امسال این کمپانی فروش فوق العاده عظیمی خواهد داشت.

با توجه به گزارشی که از تایوان رسیده، اپل بین ۷۲ و ۷۸ میلیون آیفون سفارش داده که تا پایان سال تولید می شوند. این رقم، رقم خیلی زیادی از آیفون ۷ است و به مراتب بیشتر از چیزی ست که از اپل انتظار می رفت؛ چراکه وال استریت پیش بینی کرده بود که اپل حدود ۶۵ میلیون آیفون ۷ را تا پایان سال عرضه خواهد کرد. اینکه چرا اپل تا این حد از تخمین هایی که زده شده فراتر رفته هنوز هم نامشخص است به ویژه اینکه بزرگترین تغییرات مربوط به طراحی این دستگاه هم قرار است از سال ۲۰۱۷  ایجاد شود.

شایعات فعلی می گویند که آیفون ۷ تا حد زیادی شبیه به آیفون ۶ و آیفون ۶ اس است اما با با یک سری تغییرات جزئی در خطوط آنتن هم همراه می شود. از ویژگی های  داخلی این دستگاه می توان به ارتقای سرعت، سیستم دوربین دوگانه و حتی مدلی با حافظه ی ۲۵۶ گیگابایتی آن اشاره کرد. همچنین شایعاتی در ارتباط با شارژ بی سیم برای این مدل آیفون هم وجود دارد.

هیچیک از این مواردی که در بالا ذکر شد نه اثباتی از این جمله ی تیم کوک که گفته است “آیفون بعدی شامل چیزهایی ست که حتی همین حالا هم نمی دانید که چقدر به آنها نیاز دارید” می باشد و نه مواردی هستند که دلیل سفارش فوق العاده بالای اپل را نشان دهند. در هر صورت، ممکن است مواردی وجود داشته باشد که هنوز از آنها بی خبر هستیم و یا شاید هم قیمت گذاری آن به گونه ای باشد که توجیهی برای اینها داشته باشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که اپل چه برنامه ای برای این مدل آیفون دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی ،تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر