;
coinex

طرح جدید آیفون 7 پلاس از وجود دوربین دوگانه خبر می دهد

طرح جدید آیفون 7 پلاس از وجود انحصاری دوربین دوگانه تنها در این مدل خبر می دهد، ناگفته نماند که از اتصال دهنده ی هوشمند خبری نیست.

طرح جدید آیفون 7 پلاس از وجود انحصاری دوربین دوگانه تنها در این مدل خبر می دهد، ناگفته نماند که از اتصال دهنده ی هوشمند خبری نیست.

در پایان هفته ی گذشته، شایعات متفاوتی درباره ی آیفون 7 منتشر شد که از طراحی دوباره ی نوار های آنتن، ماژول دوربین دوگانه، جایگاه اسپیکر و تراشه ی 256 گیگابایتی حافظه ی ذخیره سازی، خبر می داد. اما وبسایت HDBlog به تازگی مجموعه ای از چند عکس را منتشر کرد (برگرفته از وبسایت چینی بیدو) که به نظر می رسد طرح گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس باشد. این تصاویر نشان می دهند که دوربین دوگانه تنها در مدل آیفون 7 پلاس وجود خواهد داشت، در حالی که هیچ جایگاه مخصوص اتصال دهنده ی هوشمند، دیده نمی شود.

در تصاویر، شاهد قالب های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس هستیم. همانطور که مشاهده می کنید، قابلیت دوربین دوگانه که قبلا گزارش های زیادی درباره ی آن منتشر شد، تنها در نسخه ی آیفون 7 پلاس دیده می شود. با اینحال، نسخه ی 4.7 اینچی نیز از آپگرید های دوربین برخوردار می شود. (تغییرات دوربین آیفون 7 در ماژول بزرگتر دوربین قابل مشاهده است)

نا گفته نماند که منافذ مناسب برای اتصال دهنده ی هوشمند، در هیچ بخشی از قالب آیفون 7 پلاس دیده نمی شود. در گذشته، شاهد تصاویری بودیم که از جایگاه اتصال دهنده ی هوشمند در مدل های آیفون 7 خبر می داد. هفته ی گذشته یک گزارش ژاپنی عنوان کرد که برخلاف انتظارات ما، آیفون 7 به اتصال دهنده ی هوشمند مجهز نخواهد شد. این احتمال وجود دارد که منافذ اتصال دهنده ی هوشمند در تاریخ دیگری اضافه شوند. به مرور زمان، نادرستی اخبار اولیه، مشخص می شوند.

اواخر هفته ی گذشته، تصاویر یکی از تولید کنندگان منتشر شده بود که از وجود دوربین دوگانه و حافظه ی ذخیره سازی 256 گیگابایتی در آیفون 7 پلاس خبر می داد. این گزارش مدعی بود که حافظه ی آیفون 7 پلاس در گزینه های 16، 64 و 128 گیگابایتی، موجود خواهد بود. علاوه بر این، گزارشات دیگر از جایگاه 4 اسپیکر خبر می دادند که قبلا مشابه آن را در آیپد پرو شاهد بوده ایم. در نهایت، مجموعه ای از تصاویری که در هفته ی گذشته به بیرون درز کرد، طراحی دوباره ی نوار های آنتن، کابل های صفحه نمایش و دوربین برجسته را وعده دادند.

صحبت کردن پیرامون شایعات لذت بخش است؛ با اینحال اپل قصد دارد گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را در پاییز امسال معرفی کند. احتمالا آپدیت های نرم افزاری را در رویداد WWDC ماه آینده شاهد خواهیم بود؛ اما برای آپدیت های سخت افزاری باید تا پاییز منتظر بمانیم. پس تا آن زمان، خود را برای چند ماه پر از شایعه آماده کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: 9to5mac


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر