;
coinex

مشخصات گوشی Alcatel Flash 3 توسط بنچمارک GFXBench فاش شد

مشخصات گوشی Alcatel Flash 3 توسط بنچمارک GFXBench فاش شد

نتایج بنچمارک GFXBench مشخصات گوشی با نام Alcatel Flash 3 را نشان می دهد. این گوشی دارای صفحه نمایش 4.6 اینچی است و رزولوشن 1080 در 1920 فول اچ دی را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این دستگاه توسط چیپ ست Helio X20 و پردازنده 10 هسته ای با قدرت پردازشی 2.3 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-T880 تامین می شود.

3 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی ساختار حافظه گوشی Alcatel Flash 3 را تشکیل می دهند. دوربین اصلی این دستگاه که در قسمت پشت گوشی قرار دارد 13 مگاپیکسلی است و به منظور ثبت عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است. نسخه اندروید پیش نصب بر روی این گوشی نیز اندروید 6.0.1 مارشمالو خواهد بود. تاریخ عرضه این گوشی هنوز مشخص نیست و همچنین در مورد قیمت آن هنوز حرفی به میان نیامده است.
Alcatel Flash 3 یک گوشی قدرتمند با صفحه نمایش کوچک است که می تواند طرفداران زیادی داشته باشد. این روز ها اکثر گوشی های سطح بالای اندرویدی صفحه نمایش 5 اینچی و یا بالاتری دارند. بنابراین Alcatle Flash 3 برای کسانی که به دنبال یک گوشی قدرتمند با صفحه نمایش کوچک هستند می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر