;
coinex

گوشی گلکسی اس 7 اج با تم بتمن به زودی خواهد آمد

گوشی گلکسی اس 7 اج با تم بتمن به زودی خواهد آمد

شرکت سامسونگ با ارائه ورژن خاص محصولات برجسته اش چندان بیگانه نیست. این شرکت در پاره از مواقع محصولاتی خاص را برای آن دسته از مشتریانی که پول بیشتری دارند و قصد دارند به نوعی خود را از مردم عادی متمایز کنند، تولید می کند. این غول تکنولوژی سال گذشته ورژن آیرون من (Iron Man) گوشی گلکسی اس 6 اج را عرضه کرد و همچنین ساعت هوشمند گیر اس 2 با روکش الماس را چند ماه پیش معرفی کرد. با توجه تیزر منتشر شده در حساب کاربری توئیتر سامسونگ به نظر می رسد که ورژن خاصی از یکی دیگر از محصولات این شرکت در راه باشد و به زودی شاهد عرضه گوشی گلکسی اس 7 اج با تم بتمن باشیم.

سامسونگ قصد دارد تا نسخه جدید از گوشی گلکسی اس 7 اج که تم آن تصویر بتمن خواهد بود را روانه بازار کند. به نظر می رسد که تم بتمن تنها به گوشی گلکسی اس 7 اج محدود نخواهد شد و سامسونگ قصد دار لوازم جانبی منقش به تصویر بتمن را نیز راهی بازار کند. از جمله این لوازم جانبی می توان به شارژر بی سیم و کاور روی گوشی اشاره کرد. البته این گمانه زنی با توجه به عرضه این لوازم جانبی در کنار نسخه Iron Man گوشی گلکسی اس 6 مطرح شده است.

هنوز مشخص نیست که چه تعداد گوشی گلکسی اس 7 اج با تم بتمن عرضه خواهد شد اما پیش بینی می شود که تعداد نسخه این گوشی یک عدد 4 رقمی باشد. قیمت و تاریخ عرضه این محصول هنوز مشخص نشده است و به نظر می رسد که در آینده نزدیک شاهد فاش شدن جزئیات بیشتری از گوشی باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر