;
coinex

کامپیوتر کوله پشتی اچ پی برای بازی های واقعیت مجازی

کامپیوتر کوله پشتی اچ پی برای بازی های واقعیت مجازی
اچ پی به تازگی از سری جدید کامپیوتر های مخصوص بازی خود، تحت نام تجاری Omen X پرده برداری کرده است. اما ظاهرا این تمام آن چیزی نبود که اچ پی برای رونمایی حاضر کرده است. به نظر می رسد که این شرکت بر روی یک کامپیوتر کوله پشتی کار می کند که برای بازیکنان علاقه مند به بازی های واقعیت مجازی این امکان را فراهم می کند تا در حین حرکت نیز بازی کنند و یا حداقل به آنها این امکان را می دهد که از واقعیت مجازی بدون محدود شدن به یک کامپیوتر ثابت لذت ببرند.
اگر فکر می کنید که این داستان آشناست، به این دلیل است که MSI نیز دستگاهی مشابه آن در دست تولید دارد که از قرار معلوم در رویداد کامپیوتکس 2016 معرفی می شود. جالب است که HP و MSI در ساخت این نوع دستگاه تنها نیستند، کمپانی Zotac نیز در حال ساخت کامیپوتر کوله پشتی است. به نظر می رسد که همه ی این ها اشاره به ورود به مسیر جدیدی در بازی های کامپوتری دارد.
با این حال بر خلاف چیزی که کمپانی Zotac و MSI، ارائه می دهند، Omen X VR، کامپیوتر کوله پشتی اچ پی ، هنوز یک نمونه اولیه است، این به این معنی است که فعلا برای خرید در دسترس نخواهد بود. با این حال با توجه به گفته ی اچ پی، ادعا می شود که این کامپیوتر های کوله پشتی مجهز به پردازنده ی Core i5 / i7 اینتل، SSD ها M.2 و پشتیبانی از 32 گیگابایت حافظه DDR4 خواهند بود.
کامپیوتر کوله پشتی اچ پی حداکثر 10 پوند وزن خواهد داشت، یعنی وزن آن در حدی نخواهد بود که حمل آن مشکل باشد، همچنین دو فن برای حفظ خنکی کامپیوتر و برای جلوگیری از تعریق هنگام تماس با بدن دارد. از این کامپیوتر کوله پشتی می توان به عنوان یک کامپیوتر رومیزی نیز استفاده کرد.
هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه اچ پی چه زمانی این کامپیوتر را وارد بازار می کند وجود ندارد، اما گفته می شود که اچ پی در حال برنامه ریزی است تا نسخه آزمایشی و ابتدایی آن را ماه آینده، عرضه کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر