;
coinex

مشخصات گوشی شیائومی ردمی 3A

گوشی شیائوی ردمی 3A توسط رگولاتوری TENAA تاییدیه گرفت

گوشی شیائوی ردمی 3A  توسط رگولاتوری TENAA تاییدیه گرفت، که معادل گواهی FCC  است، این گواهی باعث شد برخی از مشخصات ردمی 3A  فاش شود.

با توجه به اسناد و مدارک موجود، گوشی شیائومی ردمی 3A  دارای صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 اچ دی است و از نقطه نظر پردازشی دارای تراشه ی اسنپ دراگون 435 است که حامل یک پردازنده ی هشت هسته ای با سرعت پردازش 1.5 گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 505 است.  این گوشی 2 گیگابایت حافظه رم  نوع LPDDR3  به همراه 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی دارد.

گوشی شیائومی ردمی 3A  دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی و ویدئو چت است.در پشت دستگاه یک سنسور اثر انگشت تعبیه شده و اندروید 6.0.1 از پیش نصب شده برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی در چین معادل 91.23 دلار قیمت خواهد داشت که با این قیمت وجود باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی برای آن بسیار عجیب به نظر می رسد.

گوشی شیائومی ردمی A3 ظاهرا از بزرگترین اپراتور جهان، چاینا موبایل در دسترس خواهد بود. این اپراتور بی سیم می گوید که ردمی 3A از VoLTE پشتیبانی خواهد کرد.

صدور گواهینامه TENAA با چهار عکس سنتی این آژانس همراه است. ظاهر گوشی شیائومی ردمی A3 را می توانید در تصاویر زیر ببینید.

ظاهر گوشی شیائومی ردمی A3

گوشی شیائوی ردمی 3A توسط رگولاتوری TENAA تاییدیه گرفت، که معادل گواهی FCC است، این گواهی باعث شد برخی از مشخصات ردمی 3A فاش شود. ردمی A3 شیائومی ردمی A3

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر