;
coinex

هم اکنون می توانید اکوی آمازون و الکسا را در مرورگر خود امتحان کنید

هم اکنون می توانید اکوی آمازون و الکسا را در مرورگر خود امتحان کنید

اگر شما هم راجع به اکوی آمازون (Amazon Echo) شنیده اید و برای استفاده از آن هیجان زده هستید، هم اکنون می توانید قبل از خرید این دستگاه از آن استفاده کنید. چرا که این کمپانی یک ابزار آنلاین ارائه می دهد و به شما این امکان را می دهد که آن را در مرورگر خود و به هر تعداد باری که می خواهید تست کنید.

برای استفاده از این ابزار که Echosim نامگذاری شده است، باید یک حساب کاربری در آمازون داشته باشید. هنگامی که به این حساب وارد شدید، می توانید از ماوس خود برای کلیک و نگه داشتن دکمه ی روی صفحه استفاده کنید و در همین حال از الکسا سوال کنید. لازم نیست که از نام الکسا استفاده کنید، شما می توانید هر سوالی که می خواهید بپرسید و در اکثر موارد یک پاسخ عالی دریافت کنید.

هنگامی که به این حساب وارد شدید، می توانید از ماوس خود برای کلیک و نگه داشتن دکمه ی روی صفحه استفاده کنید

تعداد این پرسش و پاسخ مشابه همان تجربه ی استفاده از اکوی آمازون است ولی نحوه ی استفاده از اکوی آمازون با این ابزار فرق دارد و نیازی به نزدیک بودن به کامپیوتر و یا فشردن دکمه نیست و در این مورد کافیست که سوال های خود را در فضای اتاقی که این دستگاه در آن قرار دارد، بپرسید.

این نسخه ی کوچک شده از این دستگاه که درواقع سال گذشته توسط Sam Machine مستقر در بریتانیا در هکاتون توسعه داده شده است، ساده است اما شرکت های گوگل و اپل در تلاشند که نسخه ای قدرتمند تر از آن را ارائه دهند.

اوایل این ماه، دستگاه تستی به نام Lexi شبیه به اکوی آمازون برای دستگاه های موبایلی آغاز به کار کرد و هم اکنون هم دستگاه دیگری به نام Triby راه اندازی شده که به عنوان اولین دستگاه غیر اکو با قابلیت الکسا ست.

با وجود میلیون ها محصول صوتی موجود و یک فضای در حال رشد از عملکرد صوتی مبتنی بر تجارت الکترونیک، الکسا در حال حاضر نسبت به رقبای خود پیشتاز است. اما از آنجایی که کالاهای انحصاری به ندرت به مصرف کنندگان کمک می کنند ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که گوگل و اپل به پروژه های دیجیتالی خود شتاب بدهند و به زودی زود به الکسا برسند و آن را از حالت انحصاری خارج کنند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: mashable


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر