;
coinex

کمپانی دل از اولین لپ تاپ ۱۷ اینچی ۲ در ۱ خبر می دهد

کمپانی دل از اولین لپ تاپ ۱۷ اینچی ۲ در ۱ خبر می دهد

ایسوس تنها سازنده ای نیست که در رویداد کامپیوتکس این هفته از لپ تاپ های ۲ در ۱ جدید خود خبر می دهد. کمپانی دل (Dell) نیز از سری جدیدی از ۲ در ۱ های Inspiron خبر می دهد. دستگاه Inspiron 17 7000 اولین لپ تاپ ۱۷ اینچی ۲ در ۱ جهان است که شامل یک دوربین خاص اینفرارد برای پشتیبانی از قابلیت Windows Hello ویندوز ۱۰ است. ممکن است یک نمایشگر ۱۷ اینچی برای برای یک دستگاه قابل تبدیل خیلی بزرگ به نظر برسد، اما دل نسخه های ۱۳ اینچی و ۱۵ اینچی از مدل Inspiron 7000 را هم راه اندازی کرده است. هر سه مدل شامل پردازشگرهای نسل ششم اینتل هستند و در ماه ژوئن با قیمت پایه ی ۷۴۹ دلاری عرضه می شوند.

گزینه ی مقرون به صرفه ی دل برای لپ تاپ ۲ در ۱ مدل جدید Inspiron 11 3000 است. همانطور که از نام این دستگاه نیز بر می آید مدلی ۱۱ اینچی است که رزولوشنی ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسلی به نمایش می گذارد. این دستگاه از پردازنده ی Core M3 اینتل بهره می برد اما با قیمتی ۲۴۹ دلاری برای دانش آموزان و کسانی که به دنبال یک تلبت-لپ تاپ ترکیبی هستند، ایده آل است. دل می گوید مدل Insoiron 11 3000 دوم ماه ژوئن در چین و ایالات متحده در دسترس قرار می گیرد.

همچنین اگر به دنبال یک دستگاه ۲ در ۱ کوچکتری هستید که از Windows Hello نیز پشتیبانی کند، دل نسخه های ۱۳ و ۱۵ اینچی از مدل جدید Inspiron 5000 نیز ارائه می دهد. این دستگاه یک دوربین اینفرارد برای وارد شدن به ویندوز ۱۰ و همچنین رم ۱۶ گیگابایتی به نمایش می گذارد. دل این دستگاه جدید Inspiron 5000 را در دوم ژوئن و با قیمت ۵۲۹ دلار در چین و ایالات متحده عرضه می کند.

کمپانی دل در کنار معرفی این لپ تاپ های ۲ در ۱ جدید، نوتبوک های معمولی نیز منتشر می کند. لپ تاپ های جدید ۱۵ و ۱۷ اینچی از سری Inspiron 5000 که از پردازنده های اینتل یا AMD بهره می برند و قابلیت افزودن دوربین اینفرارد را دارند (البته برای مدل ۱۵ اینچی) از محصولات دیگر این کمپانی بوده است. هنوز قیمت این سری مشخص نشده است اما احتمالا هر دو مدل سال دیگر و به صورت جهانی عرضه می شوند.

کمپانی دل از اولین لپ تاپ ۱۷ اینچی ۲ در ۱ خبر می دهد

کمپانی دل از اولین لپ تاپ ۱۷ اینچی ۲ در ۱ خبر می دهد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر