;
coinex

تصاویر جدیدی از لپ تاپ مک بوک پرو منتشر شد

تصویر جدید لپ تاپ مک بوک پرو از وجود نوار لمسی اولد و 4 پورت یو اس بی نوع سی خبر می دهد.

تصویر جدید لپ تاپ مک بوک پرو از وجود نوار لمسی اولد و 4 پورت یو اس بی نوع سی خبر می دهد.

به نظر می رسد که اپل قصد دارد تا پایان سال 2016، آپدیت مهم تری را در خط تولید لپ تاپ مک بوک پرو قرار دهد. گفته می شود که این آپدیت ها شامل طراحی باریک تر و نوار لمسی اولد در بالای صفحه ی کیبورد هستند. اما تصویر جدیدی که اخیرا به بیرون درز کرده، طرح جدیدی از شاسی لپ تاپ مک بوک پرو را نشان می دهد که محل دقیق نوار لمسی اولد در آن مشخص شده است.

این تصویر که برای اولین بار در سایت Cult of Mac منتشر شده، شاسی کیبورد را نشان می دهد که ردیفی از دکمه های کارامد در آن حذف شده اند؛ که بنا بر شایعات هفته ی گذشته، به نظر می رسید که جایگاه نوار لمسی اولد باشد. این تصاویر نشان می دهند که صفحه نمایش لمسی در بالای صفحه کیبورد قرار نمی گیرد، بلکه جایگزین ردیف بالایی دکمه های کارامد خواهد شد.

علاوه بر این، 4 پورت یو اس بی نوع سی و یک جک هدفون، تنها اتصالات فیزیکی لپ تاپ مک بوک پرو خواهند بود؛ به بیان دیگر، منفذ اس دی کارت و اتصال دهنده ی مگ سیف در مدل 2016، حذف شده و یو اس بی نوع سی جایگزین آنها شده است.

هفته ی گذشته شایع شده بود که طراحی جدید لپ تاپ مک بوک پرو، باریک تر و سبک تر از نسخه های فعلی آن خواهد بود.  باریک تر شدن دستگاه در تصاویر مشخص نیست، اما به نظر می رسد که باریک تر از مدل های فعلی طراحی شده است.

طراحان اپل، جایگاه اسپیکر ها را در کناره های کیبورد قرار داده اند؛ این تغییر در مدل های 13 اینچی نیز انجام شده است.

علاوه بر تمام اینها، به نظر می رسد که طراحان اپل، جایگاه اسپیکر ها را در کناره های کیبورد قرار داده اند؛ این تغییر در مدل های 13 اینچی نیز انجام شده است. در حال حاضر، اسپیکر های مک بوک پرو های 15 اینچی در کناره های کیبورد قرار دارد، این در حالیست که اسپیکر مدل 13 اینچی، در پشت کیبورد تعبیه شده است. این تغییر می تواند کیفیت صدا در نسخه ی 13 اینچی را تقویت کرده و فضای مورد نیاز برای نوار لمسی اولد را فراهم کند.

در نظر داشته باشید که این تصاویر از یک منبع ناشناس که برای یکی از تولید کنندگان اپل در چین کار می کند، تهیه شده است؛ بنابراین اعتبار آنها مشخص نیست. از طرف دیگر، این تصاویر توانستند طرحی از لپ تاپ مک بوک پرو 2016 را در ذهن هوادارن ایجاد کنند.

گزارشی که هفته ی گذشته منتشر شد، تغییرات طراحی را کاملا تشریح کرد؛ البته باید در نظر داشت که کمپانی های اینتل و سامسونگ هر دو نسل جدیدی از سخت افزار های خود را معرفی کرده اند که می تواند در لپ تاپ های پرو اپل استفاده شود. گفته می شود که خط تولید جدید لپ تاپ مک بوک پرو تا پایان سه ماهه ی چهارم 2016، عرضه خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: 9to5mac


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر