;
coinex

تراشه جدید Snapdragon Wear 1100 برای استفاده در گجت های پوشیدنی معرفی شد

تراشه جدید Snapdragon Wear 1100 برای استفاده در گجت های پوشیدنی معرفی شد

در جریان برگزاری نمایشگاه Comptuex 2016 شرکت کوالکام تراشه Snapdragon Wear 1100 را معرفی کرد. این تراشه به طور اختصاصی برای استفاده در گجت های پوشیدنی عرضه شده است. این تراشه قابلیت های جدید را به همراه دارد که از جمله آنها می توان به عمر باتری بیشتر، سنجش دقیق تر و پشتیبانی از فناوری LTE اشاره کرد. این محصول در حال حاضر در اختیار تولید کنندگان قرار گرفته است و اولین گجت مجهز به این تراشه به زودی معرفی خواهد شد.

بر خلاف تراشه Wear 2100، تراشه Wear 1100 بیشتر به منظور استفاده در دستگاه های ساده تری مانند دستبند های سلامتی ساخته شده است. علاوه بر فناوری LTE، این تراشه از Wi Fi و بلوتوث نیز پشتیبانی می کند. کوالکام به منظور فراهم کردن یک پلتفرم نرم افزاری مرجع برای آوردن تکنولوژی های جدید به بازار در حال همکاری با شرکت هایی همچون Aricent، Borqs، Infomark و Surfacelnk است. تراشه Snapdragon Wear 1100 ویژگی دیگری را به ارمغان آورده است که حالت ذخیره انرژی (PSM) نام دارد که در ساعت های هوشمند امروزه به شدت مورد نیاز است.

شرکت کوالکام تا کنون محصولاتی مانند Snapdragon Wear 2100، CSR102x Bluetooth و SiRFStar را برای بازار گجت های پوشیدنی تولید کرده است. این شرکت مدعی است در حال حاضر بیش از 100 نوع گجت پوشیدنی موجود است که از پردازنده های کوالکام بهره می برند.

طبق گزارشات منتشر شده از سوی IDC، تولید گجت های پوشیدنی در سال گذشته 171 درصد رشد داشته است. به طوری که میزان تولید این گجت ها از 18.8 میلیون به 78.1 میلیون افزایش یافته است و بدون شک کوالکام می خواهد تا از این افزایش تولید بیشترین استفاده را ببرد.

گفتنی است در جریان نمایشگاه Computex 2016 به جز کوالکام، ایسوس نیز از محصولات جدید خود مانند سری زنفون 3، Zenbook 3 رونمایی کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gadgets.ndtv


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر