;
coinex

در کنفرانس WWDC 2016 منتظر چه چیزهایی باشیم؟

نشست خبری کنفرانس WWDC 2016 روز 13 ژوئن در تالار کنفرانس گراهام سیویک و در شهر سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد؛ برخی از اعضای رسانه نیز به این رویداد دعوت شده اند.

نشست خبری کنفرانس WWDC 2016 روز 13 ژوئن در تالار کنفرانس گراهام سیویک و در شهر سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد؛ برخی از اعضای رسانه نیز به این رویداد دعوت شده اند.

WWDC، کنفرانس سالانه ی اپل برای توسعه دهندگان محسوب می شود. به طور معمول، محصولات جدید اپل در این کنفرانس رونمایی و یا معرفی نمی شوند، اما پیش نمایشی از نسخه ی آینده ی سیستم عامل آیفون، مک و اپل واچ به نمایش گذاشته می شود.

در ادامه، مجموعه ای از آپدیت های احتمالی که در کنفرانس WWDC 2016 معرفی می شوند را مشاهده خواهید کرد.

  • بنا بر گزارش سایت The Information، این احتمال وجود دارد که توسعه دهندگان شخص سوم بتوانند با سیری یکپارچه شوند. این بدان معناست که شما قادر خواهید بود با فرمان های صوتی، اپلیکیشن ها و خدمات مورد علاقه ی خود را کنترل کنید. در حال حاضر، اسپیکر اکو آمازون به این سیستم مجهز شده و با اسپاتیفای، اوبر، کپیتال وان و غیره نیز همکاری می کند.
  • بنا بر گزارش اسناد پشتیبانی که به صورت تصادفی در وبسایت اپل منتشر شد، احتمالا نام Mac OS X به Mac OS تغییر خواهد کرد. این تغییر خوشایندی خواهد بود. OS X از سال 2001 تا به حال منتشر شده و تا به حال آپدیت های زیادی را دریافت کرده است. حرف “X” بعد از 15 سال، چندان منطقی به نظر نمی رسید.
  • به گزارش سایت خبری مک رومر، سیری هم جزئی از دستگاه های مک خواهد شد.
  • Apple Music از طراحی جدید برخوردار خواهد شد؛ این گزارش که در سایت بلومبرگ منتشر شده مدعی می شود که این آپدیت به دلیل شکایات مبنی بر نحوه ی استفاده ی مشکل آن به وجود خواهد آمد.

برای پیگیری اخبار کنفرانس WWDC 2016 با تکرا همراه شوید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر