;
coinex

بهترین محصول از نظر طراحی و نوآوری در رویداد کامپیوتکس ۲۰۱۶

بهترین محصول از نظر طراحی و نوآوری در رویداد کامپیوتکس ۲۰۱۶

هر سال در رویداد کامپیوتکس تایوان به بهترین طراحی و نوآوری جایزه ای اهدا می شود. در این مقاله بهترین محصولات از نظر طراحی و نوآوری را که جایزه دریافت کردند معرفی می کنیم. با تکرا همراه باشید.

.

Flux Delta

در دسته بندی گسترده ای از تکنولوژی پوشیدنی و اپلیکیشن ها/ محصولات هوشمند، جایزه ی طلا به چاپگر سه بعدی فلوکس دلتا تعلق گرفت. این دستگاه اسکن سه بعدی، چاپ سه بعدی، حکاکی و نقاشی لیزری را در یک دستگاه ترکیب می کند.

فلوکس دلتا (Flux Delta)

.

U Surfing

نمایشگر خمیده ی U Surfing تکنولوژی TPV در دسته بندی نمایشگرها و محصولات صوتی/ویدئویی جایزه ی طلا را از آن خود کرد. قسمت پایه ی این مانیتور از یک ایستگاه شارژ بی سیم برای یک گوشی هوشمند و یک اسپیکر که باس و تربل را ادغام می کند، تشکیل شده است.

U Surfing

.

گاما (Gama)

نمایشگر دوقلوی گاما در دسته بندی سیستم های کامپیوتری جایزه ی طلا را به خود اختصاص داد. این سیستم با عملکرد های یکپارچه مانند مدیریت موجودی، تبلیغات تعاملی، اسکنر، پرینتر رسید و پرداخت برای خریداران و مغازه داران راحتی، کارایی و قدرت را به ارمغان می آورد.

گاما (Gama)

.

اچ تی سی دیزایر ۵۳۰ (HTC Desire 530)

دیزایر ۵۳۰ اچ تی سی به عنوان بهترین محصول برای بخش شبکه و ارتباطات امسال انتخاب شد. این گوشی به عنوان طرحی منحصر بفرد در این رویداد انتخاب شد.

اچ تی سی دیزایر ۵۳۰ (HTC Desire 530)

.

اچ تی سی وایو (HTC Vive)

اچ تی سی در بخش سخت افزار گیمینگ هم با هدست واقعیت مجازی وایو برنده ی جایزه شد. با توجه به نوشته ی نویسنده ی CNET، در حال حاضر هدست وایو به لطف کنترل های حرکتی و ردیابی در مقیاس اتاق بهترین تجربه ی واقعیت مجازی را برای کاربر فراهم می کند.

اچ تی سی وایو (HTC Vive)

.

SafSmart Whistle

کامپیوتکس برای اولین بار دسته بندی Rising Star را داشته و برنده ی اول این دسته بندی  SafSmart Whistle از WISO بوده است. این سوت امنیتی مبتنی بر بلوتوث نه تنها صدای بلندی ایجاد می کند بلکه به صورت خودکار هر چند دقیقه یکبار با دمیدن در آن و یا با فشردن دکمه آن فعال می شود و  امکان برقراری تماس، پیام متنی و ایمیل را برای کاربر فراهم می کند.

SafSmart Whistle

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: cnet


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر