;
coinex

آیفون 8 به نمایشگر خمیده ی اولد مجهز می شود

 شایعات حاکی از آن هستند که آیفون 2017 که احتمالا با نام آیفون 8 معرفی می شود، به نمایشگر اولد که دو لبه ی کناری آن خمیده است، مجهز خواهد شد.

شایعات حاکی از آن هستند که آیفون 2017 که احتمالا با نام آیفون 8 معرفی می شود، به نمایشگر اولد که دو لبه ی کناری آن خمیده است، مجهز خواهد شد.

آیفون 2017 یک سال دیگر معرفی خواهد شد؛ با اینحال شایعات زیادی درباره ی این گوشی به گوش می رسد، چرا که احتمالا تغییرات ظاهری آن بسیار متفاوت خواهد بود. بنا بر شایعه ی اخیر که از طرف تحلیلگر کوین ونگ منتشر شده، آیفون 8 از نمایشگر اولد دو طرف خمیده برخوردار می شود که تا لبه های چپ و راستی دستگاه کشیده شده اند.

شایعه ی ونگ که از طریق وبسایت ویبو منتشر شده اعلام می کند که اپل دستگاهی را معرفی خواهد کرد که شبیه گوشی Vivo XPlay 5 و یا گلکسی اس 7 اج طراحی شده است.

“کوین ونگ دقیقا معتقد است که بعد از انتشار گوشی ایکس پلی 5 با نمایشگر 5.4 اینچی اولد که لبه های آن مشابه گلکسی اس 7 اج خمیده است، تولید کنندگان بیشتری از این تکنیک استفاده خواهند کرد که از جمله ی آنها می توان به آیفون 8 اپل در سال 2017 اشاره کرد.”

قبلا شایعاتی مبنی بر استفاده از نمایشگر اولد انعطاف پذیر در آیفون 8 2017 به گوش رسیده بود که برای تولید هر نمایشگر خمیده ای ضروری است. ونگ در بیانیه ی خود مشخص نمی کند که آیا این طرح شامل یک خمیدگی ظریف به منظور ایجاد طراحی ظاهری است یا اینکه مانند گلکسی اس 7 اج سامسونگ، صفحه نمایشگر خمیده در تمام قسمت ها کارامد خواهد بود. در گوشی سامسونگ گلکسی اس 7 اج، حتی اگر نمای پشتی گوشی رو به بالا باشد، باز هم دکمه های کناری آن در دسترس و قابل استفاده هستند.

ونگ جزئیات منبع خبری خود را منتشر نکرده اما به نظر می رسد که از زنجیره ی مواد اولیه ی آسیایی و شرکای تولید کننده ی بیشمار اپل به بیرون درز کرده باشد. مشخص نیست اخباری که توسط زنجیره ی مواد اولیه منتشر می شوند، به کدام یک از محصولات اپل اشاره می کنند و کوین ونگ نیز از سابقه ی خوبی در تحلیل ها برخوردار نیست؛ با تمام این اوصاف برخی از شایعات او پیرامون گوشی آیفون اس ای درست از آب درآمد. ونگ اوایل این هفته اعلام کرده بود که نسخه ی استاندارد آیفون 7، 32 گیگابایتی خواهد بود.

قبلا گزارش شده بود که اپل از نمایشگر اولد 5.8 اینچی استفاده خواهد کرد، و پیش بینی های تحلیلی گذشته عنوان کردند که نمایشگر هایی با این اندازه برای کشیده شدن در دو لبه ی دستگاه مناسب هستند؛ این خبر نیز با پیش بینی ونگ تطابق دارد.

یکی دیگر از شایعات مهمی که در باره ی آیفون 2017 (که به دلیل تغییرات ظاهری بسیار متفاوت، احتمالا به جای آیفون 7 اس، با نام آیفون 8 معرفی خواهد شد) منتشر شد، از نمایشگر بدون حاشیه با عملکرد تاچ آیدی و بدون دکمه ی هوم و بدنه ی تماما شیشه ای خبر می دهد.

یک نمایشگر بدون حاشیه (Edge to Edge) تمام نمای روبرویی گوشی را پوشش می دهد؛ این خبر با نمایشگر خمیده مطابق نیست، و سوالات پیرامون آیفون  8 2017 را افزایش می دهد. قطعا تا انتشار آیفون 8 در سال 2017، شایعات بیشماری را می شنویم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: macrumors


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر