;
coinex

گلکسی نوت 7 در اوایل آگوست معرفی می شود

گلکسی نوت 7 در اوایل آگوست معرفی می شود

یک سال از عرضه گوشی گلکسی نوت 5 می گذرد و حالا سامسونگ در حال آماده شدن است تا گلکسی نوت بعدی را روانه بازار کند. به طور منطقی نام پرچمدار بعدی باید گلکسی نوت 6 باشد اما گفته می شود سامسونگ برای سازگاری نام پرچمدار گلکسی نوت خود با پرچمداران گلکسی اس، نام این دستگاه را به گلکسی نوت 7 تغییر داده است.

ماه گذشته بود که شنیدیم گوشی گلکسی نوت 7 (گلکسی نوت 6) در تاریخ 15 آگوست معرفی خواهد شد. حالا ایوان بلاس فاش کننده معروف اطلاعات مدعی شده است که سامسونگ گلکسی نوت بعدی را دقیقاً دو ماه بعد در آمریکا معرفی می کند و این یعنی در اوایل ماه آگوست منتظر معرفی پرچمدار جدید سامسونگ باشیم. این فرد همچنین مدعی است که گوشی جدید تنها در یک نسخه عرضه خواهد شد و ما شاهد نسخه ای با صفحه نمایش معمولی و نسخه دیگر با صفحه نمایش لبه دار نخواهیم بود. اگر شایعاتی که به تازگی منتشر شدند درست باشند احتمالاً نسل بعدی گلکسی نوت به مانند گوشی گلکسی اس 7 دارای صفحه نمایش خمیده خواهد بود.

اما در مورد دیگر مشخصات گلکسی نوت 7 (گلکسی نوت 6) باید گفت این دستگاه صفحه نمایش 5.8 اینچی از نوع AMOLED دارد و روزلوشن کواد اچ دی را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این دستگاه نیز توسط یکی از چیپ ست های اسنپدارگون 823 و یا اگزینوس 8890 سامسونگ تامین خواهد شد و گفته می شود که این دستگاه دارای 6 گیگابایت رم خواهد بود. اسکنر عنبیه چشم بدون شک جذاب ترین ویژگی پرچمدار بعدی سامسونگ خواهد بود که به احتمال زیاد شاهد استفاده از این اسکنر خواهیم بود. همچنین گفته می شود گلکسی نوت بعدی به مانن آیفون 7 پلاس (که در سپتامبر عرضه می شود) به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر