;
coinex

آیا هوآوی مدل آینده ی گوشی نکسوس را می سازد؟

 این احتمال وجود دارد که هوآوی، تولید کننده ی مدل جدید گوشی نکسوس باشد.

این احتمال وجود دارد که هوآوی، تولید کننده ی مدل جدید گوشی نکسوس باشد.

کمپانی هوآوی سال گذشته برای اولین بار یکی از گوشی های اندرویدی نکسوس یعنی نکسوس 6 پی را تولید کرد. این گوشی با ویژگی های فوق العاده ی خود، یک موفقیت به شمار می رود. این موفقیت، فرصت دیگری را برای کمپانی هوآوی فراهم می کند تا گوشی نکسوس دیگری را در آینده تولید کند. البته، قبلا شایع شده بود که کمپانی اچ تی سی برای تولید دستگاه های نکسوس سال 2016 انتخاب شده است؛ اما حالا به نظر می رسد که گوگل، رقص نکسوس در سال 2016 را آغاز کرده است.

مدیر بخش گروه تجارت مشتریان هوآوی، شارلین مانیلال به رسانه های محلی گفت: “ما امسال بار دیگر روی نکسوس کار می کنیم.” با در نظر داشتن اینکه کمپانی اچ تی سی، راه اندازی دو مدل 5 اینچی (مدل T-50) و 5.5 اینچی (مدل T-55) را در اختیار دارد؛ بنابراین تا سال 2017، فرصتی برای کمپانی هوآوی برای تولید دستگاه های نکسوس به وجود نخواهد آمد. گوگل، همانند سال گذشته قصد دارد دو مدل گوشی نکسوس را معرفی کند که یکی از آنها با ویژگی های رده بالا ساخته خواهد شد.

این امکان وجود دارد که بیانات مدیر اجرایی هوآوی به صادرات گوشی نکسوس 6 پی به بازار آفریقای جنوبی اشاره داشته و برداشت صحیحی از صحبت های او به عمل نیامده باشد. این گوشی هنوز در منطقه عرضه نشده است. در ادامه می توانید عین اظهارات او را بخوانید و خودتان قضاوت کنید.

“محصولات نکسوس، نیازهای واقعی کاربر را تامین می کنند. هوادارن تکنولوژی، عاشق این گوشی ها هستند اما تعداد محدودی از مردم این گوشی های را خریداری می کنند. از این رو، تنها 300 نسخه از این دستگاه ها وارد کشور شده اند و اپراتورها از دستگاه های نکسوس پشتیبانی نمی کنند. گفته می شود که توزیع کنندگان بازار آزاد، این گوشی ها را وارد می کنند و امسال نیز به همین ترتیب عمل خواهند کرد. علاوه بر این، امسال بار دیگر روی نکسوس کار می کنیم.”

از سال 2010 که برای اولین بار گوشی نکسوس وان معرفی شد، 8 گوشی نکسوس دیگر نیز توسط 5 تولید کننده ی متفاوت، ساخته و راه اندازی شد. ال جی با ساخت 3 گوشی نکسوس 4، نکسوس 5 و نکسوس 5 ایکس، بیشترین تولیدات نکسوس را در اختیار داشته است. سامسونگ نیز تا به حال دو گوشی نکسوس اس و گلکسی نکسوس را تولید کرده است. موتورولا با گوشی نکسوس 6، اچ تی سی با گوشی نکسوس وان و هوآوی با تولید نکسوس 6 پی، تولید کننده های دیگر این برند هستند.

با تمام این اوصاف، حتی اگر هوآوی تولید کننده ی نکسوس در سال 2016 نباشد، اما می دانیم که قطعا از اعتبار و تکنولوژی کافی برای ساخت یکی دیگر از مدل های این برند برخوردار است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر